foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ALBUM CHECK !

:eek: :confused: :( 8) :) :p :oops: :rolleyes: ](*,)

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    twigger ik zie een 2e streep hoor hoefde hem geen eens te zoeken ;) zag hem zo goed als geliijk :)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zie hem ook. maar dan klopt je banner vast niet?

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    nee t verhaal is dat ik altijd een cycli heb van 28 dagen en altijd 6 dagen ongi
    nou werd ik 3 dagen voor mn nod "ongi" en maar 3 dagen heel licht
    was waarschijnlijk een innestelingsbloeding
    maar ik dacht n echte ongi dus vandaar mn banner
    die had ik gewoon weer opnieuw ingesteld

5. dat is overduidelijk twigger :D
    gefeliciteerd :D

6. twigger dat is dus t zelfde verhaal als bij mij hahaha

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    mariek, ik verander mn banner pas na woensdag als we digi getest hebben ;)

8. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik zie een streep, hoop dat ie woensdag ook bij de digitale positief aan geeft.
    Al blijf ik zeggen dat als je genoeg hcg hebt voor deze test de digitale ook nu al positief zou moeten aangeven... ;)

Groetjes en succes!
    Debby

9. Deb das niet helemaal waar.. de digi heeft veel HCG nodig en een kruidvat of andere huismerk test minder.. dus t wil niet zeggen dat als je een streepje krijgt die test ook meteen zwanger aan geeft.
    ik heb er donderdagmorgen 1 gedaan en die zei niet zwanger.. terwijl de 3 normale testen erna toch weer allemaal een streepje geven, heeel licht maar een streepje..

10. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    yep bij mij zei hij 3 en 2 dagen geleden ook niet zwanger

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ag ik had een hcg van 50 en had al digitale test waar zwanger op stond dus deb ik zeg oook dat er niet veel voor nodig is

maarja ze moeten het zelf maar weten als ik wat zegt dat ik geen streepjes zag dan ben ik gelijk of lullig of wat dan ook dus hou me mond veder maar.

en twigger82 bij deze zie ik wel een 2de streepje sucses woensdag

12. o "gelukkig" dacht dat ie dat alleen bij mij deed en ik toch streepjes op andere testen kreeg haha
    er zijn dan wel veel overeenkomsten he hahahaha
    wanneer zou jij uitgerekend zijn als je dus zwanger bent dan?

13. sommige mensen maken pas laat HCG aan.. vandaar dat t bij de ene wel snel te testen is met de CB digitaal en bij de andere niet..

jammer van je reaktie bengeltje, had gehoopt dat je je er ook overheen kon zetten ...maar als je je dan aan ons/mij ergert houd dan idd je mond dicht. of spreek mij er persoonlijk op aan als je ergens mee zit. maar ga dat niet zo op t forum doen. want dat gaat nergens over

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    als ik uitga van mn laatste menstruatie dan ben ik dan 10 feb uitgerekend
    maar als ik uitga van mn innesteling van de 16e

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dat bepaal ik nog al zelf wat ik hier neer typ als jehet erg vind lees het dan niet btw reageer niet veder meer op jou pfffffff
    mijn mening mag ik volgens jou toch nie zeggen

twigger ik vind deze test dus wel positief dus alvast voorzichtig gefeliciteerd als je weet wanneer je ei is gewest vanaf daar tellen dan 2 weken eribj tellen mocht je geen cyclus van 28 dagen hebben

16. als ik uitga van mn cyclus zou het bij mij de 12e zijn en als ik uitga van de bloeding dan rond de 17e... maar goed we wachten het wel weer af.. meer kunnen we nu toch niet doen

17. ik heb nooit gezegd dat je je mening niet mag geven heb alleen gezegd dat je t op een andere manier kan doen. maar laten we idd maar gewoon ophouden! heb geen zin om hier ruzie te gaan maken om eigelijk zoiets doms als een streepje :D

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey meis mn posi ovutest was 19 mei dus 20 of 21 mei heb ik mn ei gehad en 31 mei een innestelingsbloeding ;)

19. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Twigger: Voorzichtig gefeliciteerd! Ik zie duidelijk een 2e streepje!

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dan zou je na mij weten ongeveer 4 weken en 4 a 5 dagen zwanger zijn

Deel Deze Pagina