@Marieke: Ik zie ook heeeeel licht een streepje, heel vaag dat wel. Dat had ik ook. Thuis zag ik het wel en op de foto niet. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Wij waren er helaas nog niet klaar voor.. Succes!
Twigger, je streep is nu echt een stuk duidelijker en dikker, gefeliciteerd ! je bent nu 4 weken en 4/5 dagen zwanger, zoals bengeltje al zei..
En Twigger, proficiat, duidelijke streep hoor ! Marieke, ik zie bij de 2 laatste foto's van jou ook een streep.
Ik heb vanmorgen getest met een dipstick binnen 25 minuten verscheen er een licht tweee lijntje, net als gisteren. Ik dacht eerst ingedroogde lijntjes maar een zelfde soort test van 5 dagen geleden laat niet zoon tweede lijntje zien, vanmiddag maar een kruitvat test kopen en dan kijken of die wat meer uitsluitsel geeft. 5 dagen geleden een druppel bruine afscheiding. Verder veel melkachtige afscheiding, dan voel ik wat lopen en denk ik "oh daar is mn ongie"maar als ik dan kijk ik het alleen maar nattig melkachtig. Sorry voor het vieze praatje
Pfffff dames, ik lees met jullie mee hoor! Wat spannend allemaal he! In mijn album zie je ook een foto van een vage test. Helaas toch (na 3 dagen over tijd) ongesteld geworden, maar ik ben er van overtuigd dat het om een vroege miskraam ging. (Had namelijk echo's gehad dus wist precies wanneer mijn ei was, had veel klachten die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had, had innestelingsbloedinkje gehad). DAMES, HOU JE TAAI HOOR! Super spannend allemaal! En proficiat voor de zwangeren!
hey chrissie zo zien al mijn 7 testen eruit.. zon heele lichte streep.. hopelijk betekend t voor ons beide iets goeds
mmm ik kan het niet zo goed zien! maar mishcien moet je hem ff in het negatief zetten! als e rdan een streepje is zie je hem!
ik heb m in nega bekeken maar ik kan niks vinden ook heb ik m wat helderder gemaakt en dan zie ik ook niks maar ik durf niks te zeggen meer over vage strepen want heb er zelf ook 4 in mn album staan
twigger die van jou zou toch wel wat duidelijker, hoelang ben je overtijd? Ik ben als t goed is vandaag 1dag overtijd, weet t niet helemaal want ben erg onregelmatig. In het echt is er wel een licht streepje te zien, beetje rozig. Wat een drama ook altijd he...
ik heb een (innestelings ?) bloeding gehad 3 dagen voor nod (31 mei) en op mn nod was er niks meer te bekennen normaal is mn cycli altijd netjes 28 dagen en 6 dagen hevige ongi nu had ik maar 3 dagen heel licht bloedverlies dus als ik die bloeding niet had gehad was ik nu 6 dagen overtijd