Nee ik had de test van sam bekeken.... Ik zal zoiezo voorlopig nog niet zwanger zijn mijn Mannetje en ik hebebn een maand geleden te horen gekregen dat we op de normale manier geen baby kunnen krijgen..
Nu ik teruglees zie ik het idd.. Sorry! Is er 1 keer gekeken naar zijn zwemmers? Een vriend van mij had de eerste keer heel weinig of trage zwemmers en toen bij een andere controle had ie het gewone aantal! Wel klote zeg. Wat zijn jullie opties?
Nee er is 3 keer naargekeken..... In september gaan we terug om ons eerste onderzoek met icsi te krijgen Liefsss
vanmorgen een testje gewaagd. maar helemaal duidelijk is ie nog iet of wel? Ik kan het zelf nog niet geloven
Ik zou god op mijn blote knieën danken als ik zo'n test had (bij wijze van spreke dan he )! Je bent zwanger hoor! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd..!kan hem zelfs in de verte al zien staan hartstikke zwanger! symptomen hoeven nog helemaal niet hoor, die komen of later en sommige hebben zelfs geen syptomen zoals misselijk ed...!
hi meisjes, even een vraagje al weet ik niet of ik hier in het goede topic zit. heb net digi cb gedaan en die zei niet zwanger. maar er staat wel een vaag 2e lijntje op het staafje. zegt dat bij iets digi? net zoals bij gewone zwangerschapstest? ik kan geen foto overplaatsen naar pc, domme muts die ik ben. maar misschien heeft iemand er ervaring mee? ps chantal: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat is niet helemaal waar (sorry als ik inbreek overigens!). Ik heb vaak digitale testen gedaan. Altijd was er bij mij maar 1 streepje. Toen ik in november een 2e streepje kreeg op het teststaafje, en de test wel 'niet zwanger' zei, heb ik een dag later een niet digitale van CB gedaan. En die was positief (weliswaar niet super fel maar overduidelijk wel een plusje!). Dus... ik weet dat je het teststaafje niet af mag lezen, maar in mijn geval betekende het 2e streepje wel degelijk 'zwanger'! Ik hoop voor je dat het raak is Klingel! Maar inderdaad, pas juichen als je een 'echt' positieve test hebt! (kijk anders maar in mijn album op de rechtse foto, het bovenste teststaafje zei 'niet zwanger' maar had wel een tweede streep!). XX
hi meisje, dank je voor het inbreken mijn digi cb ziet er ook zo uit als jouw bovenste. en hij gaf ook aan niet zwanger zou er dan nog te weinig hcg zijn? ik ga andere testen halen nu wil ik het zeker weten ook, of NEE of JA niet ertussenin! dank je wel klingel
Pff... ik hoop voor je dat het raak is meid! En sorry als ik je valse hoop gegeven heb, maar je vroeg om antwoord en bij mij is het écht zo gegaan! En dat wilde ik je toch wel even zeggen! Duss....... misschien is het bij jou tóch wel raak?! IK DUIM VOOR JE, TOI TOI TOI!
Ik had op de digitale ook 2 duidelijke blauwe strepen, maar niet zwanger op het scherm staan. Ik heb daarna getest met een ander merk maar helaas niet zwanger. Ga er dus van uit dat je niet zwanger bent, anders is de teleurstelling zo groot.
Dat moet je inderdaad zeker doen, want die beschrijving zegt niet voor niets: 'alleen resultaat aflezen in het venster, niet op het staafje'.