whaha...jah ik heb er ook even op moeten foto graferen wilde ik hem erop krijgen....hij is echt heel licht en de controlle streep vind ik ook heel licht
ik heb nog een test gedaan...alleen die vertrouw ik niet daar staat een duidelijke lijn op maar die lijn is heel dun...die was van kruitvat...maar goed jah die is met ochtendurine.....
misschien heb je hetxelfde als ik, ik maakte ook weinig HCG aan, na 1 week overtijd was ie pas super positief. Als je het kan opbrengen zou ik nog ff 2 dagen wachten
nou dankje wel...ik heb ff een negatief gemaakt...dan is ie misschien is duidelijker...maar goed..ik ga jou geen streep aan praten...
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gister al positieve ovutest, al bijna 2 weken last van mijn borsten en ongikrampjes en darmen doen raar, had al vrij snel een GROOT vermoeden, maar dekte mezelf nog in, maar.........[b]IK BEN ZWANGER!!!![/b] (vandaag 1 dag voor nod en temp 37,0 half uur eerder getempt) Eerst die 2 goedkope van sensitest gedaan, beide positief, toen de CB ertegenaan en meteen positief! @Lynn, kom op he met die duidelijke posi test!