foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dank jullie wel voor het kijken!
    Morgen ga ik om nieuwe testen ;)

2. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    ik heb hem even in negatief gezet en ik zie 2e streep dus ik zeg GEFELICITEEEEEErrdd

krijg de foto alleen niet hier....

[/img]

3. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    hier trouwens een klein beetje rozige afscheiding dus mijn ongi zal wel komen

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Sylvia, ik zie hem ook, maar volgens mij is hij te dun, dus denk een indroogstreepje. Hoop het niet voor je hoor ;)

Majo, bij jou denk ik wel dat het zo is hoor :D Hoop dat ie morgen of overmorgen al duidelijker is!

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

UK: bedankt ook voor je reactie. Nou, geeft niet hoor, als ik niet zwanger ben (ja, natuurlijk wil ik wel zwanger zijn hoor, aar is mijn 1e ronde)
    ik denk zelf ook bijna zeker dat het indrogingslijntje is, maarja, moet gewoon ff die zekerheid hebben :D
    Wat wel raar was, was die ie eerst donkerder was en nu dus stuk lichter...?
    Nouja, ik wacht maar op n ei dat we gauw verder kunnen :D

Liefs

Syl

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zou toch nog over 3 dagen 1 keertje testen als het goed is moet het dan wel wat dikker zijn. Als hij dan nega is dan kun je op je volgende ei wachten ;) Ik heb zelf zo'n dunne niet eerder gezien, maar vreemde is dat hij er wel roze uitziet.
    Toch nog maar even afwachten dan ;)

7. Sheila82

Ja, ik vond dus ook dat hij er roze uitziet...ik ga er vanauit dat het niet zwanger is maar zal dan toch maar over paar daagjes test doen voor de zekerheid.
    Toen ik de test deed, kwam er ook meteen een streepje te staan bij testlijn, ik legde de test weg en toen was dat teststreepje alweer weg om even later heeeeeeeel licht te zijn, zag hem haast niet dus dacht: nee niks...en vanochtend was ie weer stuk duidelijker, echt al vanaf afstand zichtbaar en nu is ie dus haast weer onzichtbaar geworden, erg vreemd! wat ik me nu bedenk: misschien is het wel een foutieve test, foutje in de fabriek ofzo..nouja, ik zal binnenkort gewoon nog eens testen dan

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sylvia, ik had eergister precies zo'n streepje.
    maar ik heb ook al 6x nega getest dus ik denk dat het een fout/indroogstreepje is bij mij..

hopelijk niet bij jou!

succes
    klingel.

9. Sheila82

KLingel: ik denk zelf ook dat het een indrogingslijtje is, ik ga er er vanuit dat ik over een tijdje mijn ei heb en we er weer tegenaan kunnen :D
    marja moet wel eerst zeker weten hoe het met die test zit dus doe ik nog wel een keer voor de zekerheid een test :D

Hoop voor jou dat je snel zwanger bent meid, jij hebt ook een hoop onzekerheid gehad, ik duim heel hard voor je!

Liefs

Syl

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    bij Sylvia zie ik wel een dun streepje ga duimen voor je bij majo zie ik hem echt niet hoop morgen voor je op een duidelijker test

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje:

Ik ben al een tijdje overtijd en nog geen teken van ongesteldheid. Wel buikkrampen naar mijn liezen toe, heeel misselijk (ook echt overgeven), pijn in mijn onderrug, ontzettend moe word er gewoon bang van zo erg en last but not least heel veel slijm :s.

Nou heb ik vorige week getest en mijn gevoel zei dat ik hem uit elkaar moest halen.... Ik heb nog geen digitale camera, maar er zat een halve streep op! Kan dit wat zijn? Ik heb verder niet meer getest, want ik durf het niet meer te hopen...

Liefs,

een onzekere Sam

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Sam ik zou als ik jou was deze week nog een test doen. Als je zwanger bent dan is je HCG nu flink verdubbeld, dus zou je al een duidelijker streepje moeten hebben.

Succes en ik duim voor je!

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ja dat zou ik het liefste willen doen, maar wij hebben een soort familie kwaaltje! Zowel mijn moeder als mijn oma testte pas na 6 weken overtijd positief... Zometeen heb ik dat ook.
    Sorry ik zit in een emotionele rollercoaster. Zo ben ik super blij en zo sta ik te schreeuwen en te janken hihi

Best vervelend voor vriendlief :D

Ik hoop zo dat het raak is en blijft zitten.

Misschien toch maar van de week nog een keer testen :D

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Zo, 6 weken overtijd pas. Vreselijk die onzekerheid.
    Ik hoop dat je van de week meer duidelijkheid hebt!

Enne, succes gewenst voor vriendlief. Die van mij heeft het ook zwaar te verduren de laatste weken :).

Liefs Dayenne

15. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hij heeft er gelukkig begrip voor :D

Ookal is het af en toe echt te erg een enkele aanraking kan me al helemaal laten koken!

Ik wacht nog een paar dagen af en dan ga ik toch echt weer testen.

Bedankt!

Liefs Sam

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Graag gedaan en ik duim voor je!

Laat je het wel weten als je hebt getest?

Liefs Dayenne

17. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    ik laat het direct weten!

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Sam86: kun je geen bloedtest laten doen? Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van de onzekerheid!

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    De dokter wil daar helaas nog even mee wachten. Best jammer dat ha's daar niet sneller mee zijn.
    Sinds vanochtend doen m'n (.)(.) zeer. Dat heb ik nog niet gehad, maar ja kan er ook wel bij hihi

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Pff... hoe lang wil ie daarmee wachten dan?! Tot je met een dikke toeter rondloopt ofzo?

Hmpf. Nou, sterkte met wachten dan maar...

Deel Deze Pagina