ja hij is roze voor zover ik kan zien je ziet de achtergrond die nu beetje gekleurd is door opdrogen van urine en dan zie de lichtroze kleur van de test streep en de donkere tegen paars aan gekleurde controle streep ik wacht nog even af tot na me nod voordat ik ga juichen groetjes
hier ben ik weer ik was naar de etos voor de digi maar zoals heel vaak hier hadden ze die niet meer dus maar eigen merk meegenomen en ik kon me weer eens niet bedwingen en heb hem dus net al gedaan staat in me album word ik nou echt gek of staat hier ook een streepje? ik weet het zit nog voor me nod maar heb er 2 hihi dus die andere doe ik dan na me nod groetjes joyce
kzie hier ook streepjes... een heel voorzichtige feli jouw kant op.. en dat je op je NOD vet posi mag testen
Ik zie ook 2 streepjes! Je kan morgen digi doen voor de zekerheid . Ik had 3 dagen voor NOD een vaag streepje, en 's avonds posi digitest! Gefeliciteerd meid!
meiden bedankt voor het kijken, maar helaas gisterenavond met afvegen wat bloed tampon ingedaan en zat niet veel op vanmorgen maar na het plassen toch weer bloedverlies met afvegen en krampjes/steekjes in me buik dus denk dat er iets niet goed zat iedergeval bedankt. groetjes joyce
Willen jullie even naar mijn foto kijken? Ik heb vorige week op vrijdag een eisprong gehad en zit nu nog maar 7 dagen na mijn ovulatie.. Ik ben toch vanaf gisteren al gaan testen, toen was die nog helemaal negatief, vandaag stond er een vage lijn. Wat denken jullie? Zie mijn album.
De test verkleurde binnen een paar minuten. En haha nee, ik vind dat ik mezelf veel gekker maak door tot nod te wachten.
Zouden jullie in mijn album willen kijken? Verscheen vrijwel direct, maar hij is erg vaag. Ik maak me ook een beetje zorgen, want ik slik ruim een week kruiden om mijn menstruatie te stimuleren en dus alles los te laten. Groetjes Jinky