ook ik zie een streep bij jinky. waarom was je met die kruiden bezig? niet de bedoeling dat je zwanger wordt? zou er even mee stoppen en je arts raadplegen nu. sterkte!
ik heb de kruiden van mijn acupunctuur en hij is nu op vakantie. We hebben de gok gewaagt dat ik deze maand niet zwanger was,omdat we het al 2 jaar proberen. Hij heeft gezegd dat ik meteen moet stoppen als ik wel zwanger blijk te zijn. De kruiden krijg ik om mijn cyclus stabiel te krijgen en dus een week geleden gekregen om mijn menstruatie op te wekken daarna zou ik andere kruiden krijgen om mijn eisprong te stimuleren. Bedankt voor de reacties! Groetjes Jinky
Ik kan me niet voorstellen dat het nu ineens raak zou zijn, ik ga morgen nog een keer testen. Ik ben ook zo bang dat het alsnog misgaat door de kruiden. Ik vind het wel erg fijn dat jullie ook een streep zien Groetjes Jinky
Herkenbaar Jinky, mijn test zag er vanmorgen hetzelfde uit, ook al zie je het op de foto (zie album) niet zo duidelijk, ik blijf ook testen!
Ik zou nu trouwens direct stoppen met die kruiden! Als je niet zwanger bent daarna gewoon door gaan, eerder niet.
Bedankt meiden! Ik heb vandaag weer getest, misschien wel te snel weer en hij is niet duidelijker geworden, eerder onduidelijker,vrees ik. Ik weet het niet meer. Ik wacht nu een paar dagen en stop met de kruiden. Groetjes Jinky
Willen jullie in mijn album kijken? Zien jullie bij de bovenste test (vanmorgen gedaan) ook eens streepje? Heel licht...