Wat een schommelingen dan...Misschien door je mk? Maar goed. Lijkt idd dag 17 (toevallig vruchtbaar slijm gezien toen ook?) maar je zit pas op 11 dpo dus kan nog vanalles gebeuren..... Nog ff afwachten 2 daagjes? En dan weer testen met ochtendurine? Suc6! *toch zie ik duidelijk een lijntje........maar wel HEEL ERG licht...ff 2 dagen wachten en dan nogmaals testen*
@Jinky, vergelijk die test eens met die uit mijn album.. mijn schermpje werkt niet helemaal mee hier, maar ik meen op 1 test een streepje te zien
Limmeke, bedankt voor je antwoord! Jouw streepjes zijn inderdaad in het begin ook niet heel duidelijk. Maar vindt het zo raar dat hij vandaag onduidelijker is dan gisteren. Bij jou worden ze met de dag duidelijker. Ik hoop maar dat mijn urine deze ochtend niet gecontentreerd genoeg was en anders denk ik toch dat het niks is of niet meer in ieder geval. jojo82: bij jou is het ook spannend, succes dinsdag! Groetjes Jinky
jojo heb je foto in negatief gezet en er staat een zacht 2 de lijntje, dus de kans dat je zwanger bent bestaat. Jinky heb je test er ook even gezet en je eerste test geeft een vaag 2 de lijntje in negatief, 2 test helaas niets meer
Zico: bedankt voor je reactie! Klopt inderdaad. vandaag weer een test gedaan en een foto gemaakt, zie album en in het negatief gezet Zouden jullie nog een keer willen kijken? Ik blijf maar wat zien en wordt er helemaal gek van, maar je ziet het niet op alle foto's even goed, op de test zie je het wel Alvast bedankt! Groetjes jinky
Hoi, Zie op de gewone test (niet het negatief) misschien een heel vaag streepje. Maar dan wel heel vaag hoor! Zou dinsdag of woensdag nog een test doen. Dan is je HCG tenslotte verdubbeld. Gebruik je nu hormonen of andere dingen om zwanger te raken?
bamjolan: gefeliciteerd meid! suzie: momenteel gebruik ik geen hormonen, ziekenhuis heeft een zomerstop. Het is toch raar dat er een vaag streepje staat. Volgens mij houden die testen mij voor de gek en is het allemaal vals. Groetjes Jinky
Anders moet je toch over 2 dagen ofzo nog eens testen en dan de digitale van Clear Blue. Dan is het gelijk duidelijk. Bestaat de kans dan wel dat je zwanger kan worden op de natuurlijke manier? zou wel geweldig zijn!
ja, we kunnen wel op de natuurlijke manier zwanger worden, ik heb de testen even naast elkaar gezet bedankt voor je reacties! volgende keer ga ik met clearblue proberen Groetjes Jinky
Hoi meiden, wat denken jullie van deze 2 foto's? Het is dezelfde test, de ene tegen het licht gehouden en de andere als die op tafel ligt. In mijn album staan foto's van 2 dagen geleden.. Ik durf zelf nog geen conclusies te trekken.