Op deze zie ik wel een tweede streepje. Op die andere niet. Wacht anders nog even. Succes! (en wel laten weten natuurlijk he?
Tja, als je bij die onderste helemaal 'niks' ziet, denk ik toch dat je een ander beeldscherm of een brilletje nodig hebt Ik vraag verder ook niet om meningen over het tijdstip waarop ik test, enkel of het een indrooglijntje is of niet.
OCh sorry hoor, bril heb ik op,je vraagd om je mening en ik geef er antwoord,op op de laatste zie ik wel vaag iets maar kan ook makkelijk een indrooglijntje zijn
Milla ik zie op die onderste inderdaad duidelijk een lijn, en die daarboven niet.. is het in het echt wel duidelijker te zien? Het is inderdaad nog wel vroeg maar is jouw eigen keus toch, alleen het enige nadeel van het tijdstip is nu deze vage test.. ik hoop wel voor je dat ie heel positief gaat worden!
@ Milla: volgens mij zijn indroogstreepjes toch altijd smal en wat donkerder? Deze is net zo breed als de controlestreep. Ik heb goede moed voor je hoor, mede omdat je zo vroeg test! Als je deze test nou op of na je NOD zou hebben dan zou ik er een iets harder hoofd in hebben, maar nu.....
milla zou binnen een dag of 2 terug testen om te zien of hcg dan gestegen is, dan wordt je lijntje ook donkerder. Veel succes
Ik durf vandaag niet meer te testen, ik word helemaal gek van die vage streepjes We wachten maar even af, misschien word ik wel binnenkort ong. Ervaringen met vage streepjes zijn altijd welkom Groetjes Jinky
Mijn vorige cyclus was 34 dagen, maar het verschilt bij mij erg, dus ik heb geen idee. Vindt het raar dat ze vaag blijven en niet duidelijker worden, is vast niet goed Groetjes Jinky
Zou ik dan niet bij de 3e test na 3 dagen een duidelijker streep moeten zien? Ik ben bang dat de digi test teveel hcg vraagt
Je zit nog niet op je nod,of ja laat ik het zo zeggen je weet niet wanneer toch?omdat je een onregelmatige cyclus hebt,
Hey meiden, Ik hier weer... Ik kon het vanmorgen niet laten weer te testen! Zie het resultaat in mijn album, wat zeggen jullie?
jojo: ik zou zeggen zwanger! zie heel goed het tweede streepje hoor. mijn eerste test was net zo licht, kijk maar in mijn album.