jojo ik vind het streepje eerlijk gezegd erg dun.. wel heel goed zichtbaar maar erg dun... ik hoop echt voor je dat je gewoon lekker zwanger bent! maar ik heb ook al een aantal keer zulke streepjes gehad ..is dat de cassette van de kruidvat? die geven namelijk heel vaak die streepjes..
Hij is dikker hoor... Op de foto lijkt ie dun, maar in het echt is de streep net zo breed als de controlestreep!
Heb nog 1 foto in mijn album gezet, hier zie je duidelijker dat het niet een dun streepje alleen is, in het echt is ie nog duidelijker breed!
ja nu zie ik m breder dan zou ik zeggen zwanger maar idd met een digi test weet je het helemaal zeker
ik zei toch tot overmorgen haha Maar goed, ik denk dat ik je kan feliciteren, dus GEFELICITEERD! Duidelijk 2e streep!
Nou zelfs een digitaal zeg niet zoveel hoor. Bij mijn tweede met de digitaal getest en negatief, oude cb gekocht en wel positief. Inmiddels is zebijna 4 jaar
Klopt, ik weet niet wanneer mijn nod is, maar hcg verdubbelt elke 2 dagen, dus had ik in die 3 dagen een verbetering in het streepje moeten zien toch?