Hey allemaal, Ik heb ff een vraagje. Ik heb vandaag weer een test gedaan (geen onchtendurine). Die is alleen veel lichter dan die van gister (wel ochtendurine). Je ziet wel duidelijk een streepje, net zo als de 1ste test van 5 juli in mijn album (ook geen ochtendurine)... Hoe kan dat nou? Help...toch niet weer een msikraam?
Pfff... spannend zeg! Ik had 3 dagen na mijn NOD (ik wist zéker wanneer ik mijn NOD had door de echo's die ik gehad heb) ook een positieve test, net als die eerste van jou (check mijn album, de linkse foto). Op die dag werd ik helaas alsnog ongesteld, dus denk zelf dat het een vroege miskraam is geweest. Had overigens daar vóór niet met Kruidvat testen getest dus kan niet zeggen hoe het eventuele verschil was in de testen. Ik duim voor je dat het gewoon hartstikke raak is meid, wat een onzekerheid he! Maar op basis van die foto's in jouw album weet ik in ieder geval wel zéker dat je zwanger bent geweest, en hopelijk nog steeds!
Trouwens, ik zie nu ook dat je vandaag niet met ochtendurine getest hebt! Ik zou het toch morgenvroeg nog eens proberen hoor meid, misschien heb je wel meer gedronken dan anders vandaag, en als je morgenvroeg nog eens test heb je misschien wel een tweede donkere streep hoor!
hoeveel heb je voor die test gedronken dan? ik moet eerlijk zeggen dat ik de test nu wel heel veel lichter vind als gisteren.. zou je nu al over je nod zitten?
Ja Jojo, hij is wel minder duidelijk maar dat kan toch ook komen doordat je overdag getest hebt? Ik zou nog niet te veel denken (hoe moeilijk dat ook is) en morgen gewoon nog eens met ochtendurine proberen. Als de test dan wéér zo licht is, zou ik gewoon even de huisarts bellen en vragen wat die er van vindt, mede gezien jouw eerdere ervaringen die ik uit je banner opmaak. Veel succes met afwachten meid.... Ik duim voor je!
volgens mij zit je op de NOD ik had zulke testen. De CB zonder ochtendurine. de roze met. http://pic20.picturetrail.com/VOL167/60 ... 611954.jpg
Ik heb van die dipsticks, die worden elke dag wel beetje donkerder... Vandaag weer iets duidelijker dan gister...
Jojo: nog niet teveel stressen, het kan allerlei redenen hebben, gewoon morgenvroeg weer even testen met ochtendurine. Ik hoop voor je dat de test morgen weer lekker duidelijk is. Derona: Ik ben vandaag bij de acupuncturist geweest en hij heeft mij het 1 en ander uitgelegd, een beetje zweverig allemaal, maar het zou van de kruiden kunnen komen. Hij heeft ook gekeken d.m.v. elektro acupunctuur en hij zegt dat niets wijst op een zwangerschap. Misschien morgen nog even een testje om het af te leren Groetjes Jinky
Nou ja, dan heb je toch best veel gedronken? Ik denk écht dat je er pas morgenvroeg iets van kunt zeggen Jojo, hoe super vervelend en moeilijk dat ook is. Hang on girl, ik duim voor je!
2,5 glas melk? en meer niet aan vocht? vind ik opzich vrij weinig als ik eerlijk ben.. ik weet t niet meid! hopelijk test je morgen met ochtendurine wel weer gewoon een dikke streep! als je t echt zeker wilt weten moet je even een digitest doen.. ik heb vorige maand 8 van die testen gehad .. waarschijnlijk heb ik toen een vmk gehad want de testen werden ook steeds lichter.. duim voor je!
ik had gisteren mijn NOD ik laat je mijn testen zien. De CB was ook wat lichter zonder ochtendurine. Misschien heb jij nog niet genoeg hormoon in je lichaam en kan je beter wachten tot morgen ochtend. Hoe moeilijk dat ook is...want ik HAAT ook wachten en onzekerheid. xx en sterkte. Ik zal aan je denken meid.