Mijn temp was gewoon nog 36.8 vanmorgen net als de hele tijd... Tempen nu heeft geen zin hé? Vanmiddag was ik nog wel misselijk en nu ik hier zit te typen voel ik links en rechts steekjes boven mijn liezen (geen ongi krampen)... Ik kan wel janken van onzekerheid. 26 juli moet ik naar huisarts...duurt lang...Heb ook geen testen meer en geen geld voor nieuwe Ik wacht wel af...geen bloed= moed...
jojo waarom heeft tempen geen zin? Heb je nog ovu testen? Werkten bij mij ook? Anders stuur ik die van mij naar je op? heb er nog een paar. Steekjes boven je liezen is goed! Heb ik ook last van.
Zien jullie bij die lichte van vandaag wel een streepje (wel veel lichter) maar ik bedoel wel duidelijk? Had net ook steken in de borst...
Ik zie bij jou vette duidelijke strepen chrissie81. Ovu testen kan je ja niet gebruiken voor zwangerschapstesten toch?
ja maar ik wil ermee zeggen dat die met ochtend duidelijker is dan zonder. Dus het echt zp is dat ochtend meer hormoon heeft. lieve jojo je moet even wachten. Kruidvat heeft goedkope testen lukt dat dan? Als je nu in de buurt van den haag woont wil ik je best de ovu testen komen brengen. Die werkten bij mij ook goed.
Nou bij mij was het zo ik teste pas tegen een uur of 1 en mijn test is goed duidelijk hihi nee maar sóchtends is meestal wel beter
euuh nee,want hiervoor deze zwanmgerschap teste ik ook heel licht deed er later op de dag nog 1 en je zag niks