nee, die waren na miskraam negatief... Mijn temp daalde s'ochtends (vanmorgen niet, was gelijk aan gister en eergisteren)....
jojo82 ik meot zeggen dat ik het toch wel beetje raar vind ben het beetje met marieke eens maar je hcg verdubbeld om de 2 dagen dus morgen testen had toch geen zin gehad. en als je test doe dan met ochtend urine. en als je al een mk heb gehad blijft de test mischien morgen en overmorgen ook positief. hoop dat alles goed is en ik zou net als jij zo bezorgt zijn ik heb een Mk en BBZ gehad dus ik was ook erg aan het stressen met deze zwangerschap
ja helaas is het tegenwoordig niet zoveel mogelijk om een bloedtest bij de ha te laten doen die zeggen je dan ook een streep is een streep. aangezien een bloedtest erg duur kost. doen ze het niet zomaar weet ik toevallig van vriendin is assistent van dokter. hoop dat het je lukt om idd bloedtest aan te vragen
maak anders gewoon voor morgen een afspraak bij je dokter. neem je urine mee,dan kan hij altijd een test doen. leg gewoon je uit dat je heel onzeker bent vanwege 2 eerder mk.
Hoi meiden, Vanmiddag ben ik begonnen met bruinverlies, niet veel, maar toch (net als de vorige keren)... Heb de huisarts gebeld, half 5 terug bellen...ben zo bang, wil niet nog een keer een mk...we waren zooo blij...zelfs mijn man gaf al kusjes op mijn buik! Ik ben erg sip...hopelijk stelt het niks voor, maar ik heb mijn twijfels...als het wel mis gaat is eht de 3de x en moet ik voor onderzoeken naar gyn...
Ik heb terug gebeld en volgens de huisarts is het nisk verontrustigs... Afwachten en als ik nou krampen krijg of ga bloeden moet ik meteen bellen... Ben nog wel misselijk, borstpijn en steekjes! Hopelijk was het een innesteling...
Dames! Zouden jullie in mijn album kunnen kijken? Ik heb net een test gedaan 1 dag voor NOD, maar ik twijfel eigenlijk nog een beetje of ie positief is! Alvast bedankt!