@ Fioon: ik zie wel iets... Misschien inderdaad over een paar dagen even opnieuw testen met ochtendurine. Dan zou het streepje duidelijker moeten zijn.
Ja het echt heeeel vaag, al helemaal op de foto. Als ik de test op tafel leg, zie ik het streepje van een afstand, al is hij wel erg licht.. Ik zou het liefst vanmiddag weer willen testen, maar het lijkt me toch wat beter om tot morgen te wachten...
Denken jullie dat de clear blue digitaal nu zwanger zou moeten kunnen zeggen, als je een heeeeeeeel licht streepje hebt?
zie ook een schaduw.. Mijn test was ook behoorlijk licht (wel wat duidelijker als die van jou) maar de digitale gaf meteen zwanger aan. spannend hoor!
Ik heb net getest met de andere van het kruidvat (hoezo geen geduld?), waar je 4 druppeltjes in moet druppelen (haha wat een gedoe) Die kan je pas na 5 minuten aflezen toch? Ik heb m nu op z'n kop neergelegd, ga ik straks pas kijken..
Op foto test 2 zie ik een licht roze tweede lijntje.......Ik denk dat we je voorzichtig mogen feliciteren!
Echt spannend. Ik denk dat ik een digitale CB ga halen, en als die zwanger aangeeft ben ik helemaal happy (mijn vriend ga ik dan mmsen dat ik niet kon wachten ) Weet iemand hoe duur die zijn? Je kan ze toch wel per stuk kopen hoop ik?
Hou je er rekening mee dat de digitale meer hcg nodig heeft? hij kan dus als je nog niet veel hcg hebt negatief aangeven terwijl je wel zwanger bent... de testen van da zijn heel goed en was bij mij al gelijk duidelijk dan die van kruidvat( ik had ook zo'n licht streepje) succes!
Ik heb ze gekocht, 3 voor 19.95! Ik dacht dat is wel de moeite waard... zegt ie 'niet zwanger' beetje jammer...