foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    DA DA, even denken, waar zit die... :)

2. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    hey fioon,

Das niet mijn echte adres voor msn...hahaha das mijn schuiladres...als jij je mailadres daar heen mailt voeg ik je ff toe op mijn msn!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    fioon ik zou gewoon tot zondag wachten elke 2 dagen verdubbeld je hcg pas en niet elke dag
    moet zeggen da tik helemaal niets zie op dei testen maar kan ook aan mij liggen haha nou succes

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    test van apotheek zelf is ook niet duur, maar heel goed!

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb een vraagje, ik kan pas de 19e testen.
    Maar ik voel me zo klote, ik heb echt pijn in me buik, steken en helemaal rondom en pijn in me onderrug (als of ik te lange zware tassen heb getild). Dit is pas me 1e ronde.
    Gisteren kon ik niet slapen van de pijn. Ik ben misselijk en heb honger tegelijk, maar als ik eten zie hoef ik al niet meer. Me borsten doen pijn, ik ben licht in me hoofd en heb hoofdpijn. Ik heb het warm, en ben vreselijk moe.
    Wat ook heel raar is: ik heb een kat die wil altijd op schoot maar trapt nooit. nu begint die steeds in me buik te trappen.
    Ik zo nieuwsgierig als ik ben heb dus net een cb test gedaan.
    er komt een streepje van een mm bij. maar kan het echt zo zijn dat je dat nu al op je test kan zien?
    Zondag in ieder geval maar nog een keer testen met mat care ultra maar ik ben benieuwd of het nu al een beetje zichtbaar kan zijn.

Ik heb geprobeerd hem op de foto te zetten, maar ik krijg t niet scherp.

Joyce

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Niemand antwoord voor me? :(

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat voor clearblue heb je gedaan?want snap hem niet helemaal :oops:
    . wat bedoel je hiermee??

lijkt me nog niet dat je kan testen nu. je zit nog wel erg ver voor je nod. verder zag ik dat het je eerste ronde was. ben je ook net met de pil gestopt? dan zou het natuurlijk ook nog ontpillen zijn. je lichaam kan daar ook gek op reageren..

nog even geduld hebben..

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hey was een test van clear blue en er kwam een dwarssteep van een milimeter

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb zelf geen ervaring met deze test. alleen met de digi.. het lijkt mij nog wel erg vroeg voor een positieve test maar je weet maar nooit. kan trouwens ook nog een indrooglijntje zijn volgens mij. weet niet of het streepje meteen kwam?

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja binnen een minuut was hij zichtbaar,

Dus ik heb de test uit elkaar gehaald, en hij was aan beide kanten zichtbaar.
    Maarja, ik w8 wel gewoon en dan van de week nog een keer.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Scorpion het kan best hoor maar dan meot je je ei gewoon veel eerder gehad hebben en je nod ook eerder zijn dan 19 juli.
    watjje kan doen is zondag nog eens testen is die duidelijker dan is je ei dus eerder geweest dan je verwacht.
    en anders een digitale zwangerschaps test die zegt zwanger of niet zwanger
    bedoel als er binnen een minuut een streepje staat heb je toch hcg in je lichaam want die komt er niet zomaar .
    dus mischein ben je echt zwanger zou dus ze cb digitaal halen

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he fioontje, ik heb al je testjes even in negatief gezet, al is er maar een dun lijntje dan zie je het normaal goed, helaas heb ik geen 2 de lichtgevende lijn gevonden, hopelijk test je binnen enkele dagen wel beter ;)

13. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Net weer een kruidvat test gedaan, net als de vorige, een vage streep. Heb 2 zwart wit foto's in mn album gedaan! Iets duidelijker misschien?

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zie ook niets :oops:
    maar je hcg verdubbeld om de 2 dagen dus zou niet meer zovaak op 1 dag teste

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik zie heel vaag wat ja, ik zou nu 2 tot 3 dagen wachten.....

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zie op de tweede foto van de zwart wit die alleen erop staat een lijntje

17. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Fioontje, ik zie wel wat...maar wat ze zeggen is wel waar...wacht nu weer ff 2 dg...zoveel testen op 1 dg maakt je alleen onzeker.... Zondag weer testen...

Liefs

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ fioon ik zie de streepjes wel..
    en als die binnen de afleestijd waren denk ik dat je wel zwanger bent.. maar vind het moeilijk.. zal 2 dagen wachten en dan weer een test doen als ik jou was..

mijn duimen draaien

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mied,ik zie de streepjes ook hoor,helemaal op de onscherpe foto de onderste..maak ej niet gek,er komt niet zomaar wat te staan,wacht nog 1 of 2 dagen dan heb je zekerheid,sterkte!

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @fioon, die test waar je er maar 1 van hebt met die blauwe streepjes zo zag de mijne er ook uit, dus ik ben er net mee langs de huisarts gegaan, en die zei test zondag nog maar een keer, maar ik denk bingo! We zullen zien, voor beiden spannend dus

Deel Deze Pagina