foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Bedankt allemaal! Ja Scorpion, voor jou ook spannend dus. Succes! Ga jij ook echt pas zondag testen dan? (knap! ;))

De streepjes waren er denk ik binnen een minuut of 2, toen zag ik ze heel vaag verschijnen, ze werden t/m 10 minuten nog iets duidelijker..

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nee ik mag eigenlijk pas volgend weekend! :D
    maar ik ga zondag nog een keer met de matcare ultra, staat daar niks op dan w8 ik wel tot volgend weekend en anders zal er dinsdag nog 1 volgen en donderdag enz haha ff zeker zijn dan he!
    Zou wel leuk zijn meteen de 1e keer bingo!

3. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hey dames

Ik heb een vraagje over de matcare testen van 4 dgn nod.
    Ik deed hem vanmiddag en nou zag ik een heel licht lijntje,(wel na het slopen van de test) na een paar uur kon je hem nog iets duidelijker zien. Heb de afgelopen maanden wel vaker van die testen gedaan maar nooit een lijntje gezien, ook geen ingedroogde. Ik kan er geen foto van maken, m'n camera kan hem nie scherp stellen.
    Maar hoe ziet een ingedroogd lijntje eruit?

Ik heb trouwens m'n ei eerder gehad dan normaal i.p.v vrijdag een positieve ovulatietest had ik die dinsdag al. Woensdag hebben we geklust. Maar nu weet ik m'n cyclus dus ook nie precies.

Ben een beetje de kluts kwijt.....ik voel ook helemaal niets wat op ongesteldheid of zwangerschap kan lijken.

Groetes gaby

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Gaby.. indrooglijntjes zijn kleurloos en niet zo breed.

mijn eerste test was ook alleen te zien na gesloopt te zijn, maar werden met de dag duidelijker.

dus succes met volgende test

5. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Dank je wel voor je antwoord. Deze is heel licht roze en net zo breed.
    Ga over 2 dagen nog maar een keer testen......Kan het helemaal niet geloven! haha

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Jer bent wel vroeg met testen meid,ik snap het wel hoor,maar het kan nog mis gaan he :S(en dan had je het niet geweten bijv),ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt! ;)

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Foto=in album van test vanmorgen..

CB digitaal zei 'niet zwanger' , daarna dus deze kruidvat test gedaan...

Wat denken jullie?

8. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    M'n banner klopt ook nie helemaal. Ik had deze ronde eerder positieve ovulatietesten dan anders. En ik word altijd wel 14 a 15 dagen daarna ongsteld. Dus in deze ronde zou ik maandag of dinsdag ongesteld moeten worden. Had gisteravond en vanmorgen nog ff een ovulatietestje er tegenaan gegooid en die waren ook donkerder dan normaal.. Dus nu snap ik het helemaal nie meer :(

(heb banner inmiddels aangepast)

9. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik zie toch duidelijk een 2e streep! CB digitaal heeft volgens mij meer hcg nodig.
    Alvast een voorzichtige felicitatie :)

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik ga mee met het abtwoord van gaby, ,maar heb je gisteren ook al gezegt JE MOET ZONDAG TESTEN dan is je hCG verdubbeld!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik zie ook een streep,en snap dat het moeilijk is als je de testen al in huis hebt om je te beheersen en idd digitale heeft meer hcg nodig

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he fioontje, ik zie nu duidelijk ook een 2 de streep, volgens mij be je toch zwanger hoor ;)

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nou en ik zie ook een 2e streep. Hoeraaaatjes voor je.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Fioon je bent zwanger maar die digitaal heeft veel HCG nodig.
    Ik heb hetzelfde gehad digi gedaan en was niet zwanger, toen kocht ik een oude cb en die was wel degelijk positief :D
    Inmiddels is mijn meid alweer bijna 4!

15. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey meiden

ik zit met het volgende ik ben gisteren ong geworden tenminste dat dacht ik ik voelde me vandaag zo raar dat ik dacht nou ja heb genoeg testjes liggen laat ik er dan is 1 doen en tot mijn verbazing komt er binnen 1 min een streepje te staan welliswaar licht maar toch ik zit nu op 12 dpo normaal gesproken hoor ik pas morgen ong te worden dus had al op het temperatuur forum gevraagd of mijn syclus ineens verkort kon zijn

naar lang prutsen en foto's verkleinen heb ik ze toch in mijn album gekregen in de tussen tijd zijn ze al wel gaan verkleuren maar de streepjes zijn niet veranderd er staat er 1 in het negatief en 1 normaal
    ik hoop dat iemand mij kan helpen want word eigenlijk een beetje gek ik voel me raar ben verdrietig maar weet echt niet waarom ik zat vanmiddag al te denken van nou ik word echt gek.
    sorry voor het lange verhaal maar weet het gewoon niet meer
    zouden jullie in mijn album willen kijken en jullie mening willen geven

liefs ancie

16. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    en dan het ergste nog ik heb gisteravond omdat ik dacht nou ben toch ong geworden best wel wat biertjes gedronken ik snap er gewoon niks van donderdag ochtend had ik ook een testje gedaan en die was gewoon echt hardstikke negatief zelfs geen indroog lijntje te bekennen en nu ineens een streepje en dat terwijl ik vloei pfff sorry meiden maar na al die miskramen ben ik een behoorlijke angshaas geworden .
    en hoogst waarscheinlijk zit ik me weer is om niks druk te maken

afwachtend op julllie reactie

liefs ancie

ps alle zwangeren van harte gefeliciteerd geniet er van !

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    IK zie op die je negatief heb gemaakt wel een lijntje
    maar ben je nu verder ongi dan''?

18. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ja sinds gister ochtend toen verloor ik veel (oud) bloed en vandaag heb maar 1 tampon nodig gehad en voor de rest inlegkruisje en nog steeds oud bloed

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ok lijkt me erg verwarrend dit voor je,
    zou het ff goed in de gatenhouden en dan over2 dagen weer testen

20. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    echt heel erg bedankt voor het reageren ben allang blij dat er iemand reageerd dat stelt mij enigsinds toch al wel gerust (ja ben raar) maar ik zag al helemaal een slapeloze nacht voor me
    ik denk dat ik maandag idd nog een testje waag en mocht die test positief uitwijzen dan bel ik de gyn wel op (soms denk ik wel is van die kerel ziet me weer aan komen :oops: )

Deel Deze Pagina