hallo zwangere dames gefeliciteerd, ik durf niet te testen, heb weer zo van die gaat negatief zijn..... Welk zijn de heel gevoelige testen? voor zwangerschap he
Ik heb mat care en kruidvat eigenmerk gebruikt , clearblue digitaal lees ik hier ook heel vaak die geeft zwanger/nietzwanger in letters aan in het venster. Ik durfde die niet te kopen leek mij zo confronterend als je negatief test.
haj meiden wat een mooie testen zitten er tussen,, alle zwangeren gefeliciteerd geniet er van.. ik was vandaag zo eigewijs op om me te testen, dom natuurlijk want ikkon weten dat hij negatief zou worden,, ik kon het slecht zien,, dus ga pas weer na me NOD testen,, want loop me zelf nu alleen maar gek te maken..
Heb een vraag...als je de test vroeg doet enhet is een hele lchte streep kan het dan zijn dat die weg trekt?
Ja de test kan opdrogen na een uurtje ofzo hij is dan ook niet meer te beoordelen het streepje kan ook blijven staan en zo indrogen maar is niet geldig meer. Je moet de test aflezen binnen de tijd die op de bijsluiter staat en dan beoordelen. De test meet HCG en ook een lichte streep is een streep! Als in de bijsluiter staat de test af te lezen en beoordelen na 10 minuten dan is het niet zo dat als de streep na een uurtje weg trekt er geen HCG is gemeten.Zie je het streepje voor dat de tijd verstreken is verdwijnen dan is de uitslag negatief.
in de bijsluiter staat dat je na 1 minuut moet aflezen en erna kan het veranderen en daar moet je niet van uitgaan....marja ik ben moe, ben misselijk, heb geen symptomen die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden...ochja gewoon afwachten...
Ik denk dat het verstandig is een andere test te doen , kruidvat test is prima en kan ook binnen 1 minuut gelezen worden maar gooi na 10 minuten weg zo staat in de bijsluiter.
Hoi meiden....ik heb een super vage zwangerschapstest....(Matcare) Er staat echt een heeeeeel licht vaag streepje op maar geloof dat jullie het niet op de foto kunnen zien...het is wel echt een licht roze streepje..(zul je op de foto niet kunnen zien) ...... Ik zit nog 4 dagen voor mn nod..dusja het is wat vroeg om te testen maar ik heb best veel last van symtomen...die elke dag steeds beetje erger worden... Spannend dus voor mij! In mn album staat de foto ook
Sylvia ik had vrijdag precies hetzelfde... Ik ga morgen nog maar eens een testje doen.. Ben zo bang dat ik de weerspiegeling van het tweede streepje heb gezien. Ik zie ook dat je net een MK heb gehad. Heb je tussendoor wel een negatieve test gehad?
Ja, ik heb negatieve testen gehad...paar dagen na mn nodd waren de testen nl al negatief.....dus heb echt hele vroege mk gehad...heb tussendoor expres nog deze testen gedaan zodat ik zeker wist dat het niet daarvan kwam..al die andere testen waren negatiever dan negatief...dus dit zier er echt heel anders uit... Ik voel me ook misselijk, heb grotere licht pijnlijke tepels, rommelende buik (heel erg) en al week last van baarmoeder en ongi krampjes en steekjes bij mn liezen......dit heb ik alleen gehad toen ik zwanger was dus ben benieuwd.. Liefs Syl
Oei spannend Sylvia! Ik hoop voor je! Ik kan het streepje zo op de foto niet zien maar 1 dag na NOD is er vast wel wat te zien. Hou ons op de hoogte!
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden meiden! pff...spannend zo! Vooral ook omdat ik die klachtjes heb, die zo duidelijk aanwezig zijn..spannend! Liefs Syl
@sylvia als ik in je album kijk en kijk naar de test met de blauwe streepjes zie ik wel degenlijk een 2de blauwe streep hoor die is duidenlijker dan de roze en ook daar zie ik een hele lichte roze lijn ik duim voor je. groetjes
dames ik ga voor jullie duimen, laat ons aub engeltje van hierboven zwanger zijn..... Het zou toch een hele mooie valentijn zijn. dit is mijn kaartje, heb nog steeds wit romig witverlies en ben misselijk.De temp is terug naar 37,3 gedaald, hoop niet dat dit het einde betekend
Zie mijn album van super positieve test 1 dag voor nod....(alhoewel ik waarschijnlijk langer zwanger ben...)
@ Sylvia: IK hoop het zo voor je meid! Echt, ik was superblij toen ik hier een berichtje van jou zag verschijnen! Ik hoop dat die test nog véél duidelijker positief wordt maar ik zie iig ook een streepje! Ik duim mijn duimen eraf voor je!