Nessy: ik zie ook bij beiden testen een vaag lijntje hoor, ik zou zeggen positief! Maar idd over paar daagjes weer testen! Ik zal voor je duimen! Liefs Syl
Ja logisch dat je dan bang bent.. jemig 14 miskramen dat is heel wat. Ik hoop voor je dat het nu raak is en dat je een gezond kind krijgt!
Hier is mijn laatste tempkaartje: Tempkaart juni/juli Zet ik de instellingen op advanced dan krijg ik ovulatie op cd25 zoals het nu staat.Zet ik het op research dan staat er ovulatie op cd23 en zet ik het op fertility awareness dan krijg ik als ovulatiedag cd28. Denk trouwens dat cd25 wel goed is als ik kijk naar o.a. mijn ovulatietesten.Bij die rare pieken en dalen vanaf cd19-cd24 was ik trouwens ziek.
Denk ook dat dat op advanced klopt.. ovulatie op cd 25.. Maar je testen zien er goed uit, temp ook, dus ik hoop het voor je!
Als ik cd25 aanhoud als ovulatiedag dan is mijn NOD op 20/21 juli. En dan test ik inderdaad vroeg.Nu maar hopen dat het donkerder word. Vind het wel erg vreemd dat de matcare ultra zo goed als negatief is en je op de midstream wel een lijntje kan zien lopen.maar goed....bedankt voor jullie antwoorden en ik hou jullie op de hoogte.
dank je helemaal onverwachts want had helemaal geen last van iets , dus de vreugde eens zo groot jij ook dikke proficiat
ja idd .. streep kwam er al na 2 sec, ik dacht ik heb 5 minuutjes tijd, eerst lekker iets anders doen, maar nog voor ik rechtstond stond de streep er al ik riep de hele buurt bijeen, ik zie een streep !
whahaha,ja dat had ik net zo,ik deed de test in de wc,en ik keek ff en dacht zie ik het nu goed,en zoo daar kwam die binnen 5 sec
je zou toch zweren dat het een dikke positieve streep is? ik was nog zo blij daarstraks, maar wakker geworden en druppel bloed verloren .. teken dat het fout loopt heeft het zin morgen opnieuw te testen? of blijft het hormoon sowieso nog een tijdje in m'n lichaam .. verwarrend nu