dat is idd wel bizar ja .. heb je al bloed laten afnemen? dan kunnen ze je natuurlijk wel een duidelijker antwoord geven
dat zal in ieder geval wel een antwoord geven , het antwoord dat je mss niet op die testen kan vinden het kan hoor, van m'n zoontje had ik pas na 11 weken een positieve test in handen.. daarvoor altijd heel erg vaag, maar uiteindelijk besloten naar de gyn te gaan , die deed een echo en ik was 11 weken ver
Dat geeft hoop, en ik zal blij zijn als ik meer duidelijkheid heb. Met welke testen heb jij toen vage lijntjes gehad, want ik ben zo bang dat het door de matcare test komt. Groetjes Jinky
bij zowat elke test, die van kruidvat, paar van de apotheek . ik weet dat ik toen met elke test terug ging naar de apotheek om hen me nu voor eens en voor altijd te zeggen of ze nu net negatief of positief waren ook met ochtendurine enzo, niets maakte uit, ze bleven heel erg vaag en soms moest ik echt heel erg goed kijken om nog maar een streepje te zien dacht dat ik mezelf gek aan het maken was en een streep zag die er helemaal niet was en uiteindelijk nooit problemen gehad hoor tijdens de zwangerschap en nadien een gezonde zoon de ene vrouw maakt meer hormonen aan dan de ander er is dus nog hoop
Dankjewel voor je antwoorden auraly! Ik heb alleen matcare en clearblue gebruikt en van matcare heb ik nu een stuk of vier een vage streep en bij clearblue niks. Had jij ook zwangerschapsverschijnselen toen? en van harte gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! Groetjes Jinky
sorry voor m'n late antwoord, ik was effe naar de winkel bij m'n zoontje had ik vage klachten, net als de vage testen ik was af en toe misselijk en m'n borsten waren gegroeit ... maar verder weinig last van, buiten dan dat ik al een hele tijd overtijd was bedankt
Geeft niet hoor, ik ben al lang blij dat je reageert Ik ben de laatste paar dagen vaak misselijk en darm(krampen). Ik heb net weer op de test gekeken en streep is al duidelijker. Je kunt de streep beter zien, maar nog steeds wel een heel licht streepje. Groetjes Jinky
dat heb ik nu ook, darmkrampen en sinds vandaag behoorlijk misselijk als de streep duidelijker wordt kan dat alleen maar een goed teken zijn, ik zou toch echt voor dat bloedonderzoek gaan en mss al een echo wagen je kan nooit weten, normaal kunnen ze het vruchtje al zien vanaf week 7 aangezien je al 2 weken aan het testen bent kan het dus zijn dat ze het vruchtje zo al wel kunnen zien en anders vinden ze genoeg hormonen in je bloed hoop dat alles dik in orde komt en je binnen een paar dagen een vreugdedansje maakt
Dankjewel auraly! ik ga maandag eerst een bloedtest vragen Ik loop ook bij een acupuncturist en die zegt steeds dat ik niet zwanger ben, hij heeft mij nu ook weer kruiden gegeven voor de misselijkheid en krampen
tja niet zwanger, hoe zit het met die testen dan .. dat je 1 keer een vals vage test hebt kan heus wezen, maar al 2 weken lang en nu iets duidelijker je maakt de hormonen niet zomaar aan .. maar zo denk ik dan weer enkel een bloedtest kan nu alle twijfels wegnemen maar ik ga in ieder geval heel erg hard voor je mee duimen !
tuurlijk wel .. natuurlijk leef ik met je mee we zijn hier immers allemaal moeders , met of zonder kindje .. in ons hart zijn we stuk voor stuk moeders en we kunnen elkaar alleen maar een beetje ondersteunen als een van ons het wat moeilijker heeft je moet er over kunnen babbelen .. anders kom je gek van de twijfels en soms is het makkelijk om effe een buitenstaander om raad te vragen heb ik ook hoor lang leven zwangerschapspagina
Ik krijg helaas de testen niet goed op de foto, snap er echt niets van elke keer zijn ze te licht of ik shake te veel van de zenuwen. Maar in iedergeval de test van clearblue (digitale) zegt zwanger!
Jinky, het ziet er positief uit deze test! Ik hoop het zo voor jou! Ik hoop dat je snel een bloedtest kan laten doen, zodat je wat meer zekerheid krijgt!
Ik zie duidelijk het lijntje, kan het niet zijn dat je gewoon laat je eisprong hebt gehad? Want hoelang zit je al zonder pil nu? En heb je altijd een regelmatige cyclus?
Ja, ik heb een onregelmatige cyclus en ik ben al heellang van de pil af, maar ik heb 2 weken geleden ook een vaag lijntje gehad, dat zou dan niet kloppen, want dan zou ik net mijn eisprong hebben gehad. Groetjes Jinky