Ik ben zo bang dat het vals is, weet het even niet meer. Ik ga morgen denk ik digitale proberen en zoiezo maandag een bloedtest, Bedankt voor jullie reacties Groetjes jinky
Ik heb vanochtend niet de digitale gedaan, maar die met plus/min van clearblue. En er kwam na een paar min. een heel vaag lichtblauw lijntje, meteen de test uit elkaar gehaald en toen zag je het lijntje overtuigender. Streepje is wel even dik, alleen heel lichtblauw, van buiten meer een soort schaduw en van binnen een streepje. Wat denken jullie? ik heb geprobeerd een foto te maken, maar word het alleen maar onduidelijker op. Weet iemand trouwens hoe snel je kunt bloedprikken en wanneer je dan de uitslag krijgt? Groetjes jinky
Ik kan gewoon bij mijn huisarts langsgaan en dan prikt hij mijn bloed en hij stuurt dit op naar het labo! De volgende dag al weet ik de uitslag!
mijn huisarts wil het niet testen want dat kan niet volgens haar hCG zit alleen maar in je urine zegt ze. Mijn eigen ha is op vakantie. grrrr
Denk dat je huisarts een bijscholing nodig heeft. Elke arts hoort te weten dat je je beta-hcg kan laten prikken. Zo word ook o.a. na IVF(heb er ervaring mee) gecheckt of je hcg goed stijgt.Het staat zelfs standaard op een labformulier.
ja maar er zijn met deze al meerdere dingen voorgevallen. 1 augustus is mijn eigen ha weer terug! En dan gaan we daar weer lekker naar toe
Wat een rare arts dan.ZOu inderdaad meteen naar je eigen arts gaan en deze met een grote boog omzeilen.
scorpion je zou haast denk dat die ha geen geld krijgt voor jouw als hij je een bloedtest zou laten doen. het lijkt mijn stug dat hij niet weet de het ook in het bloed zit, anders moet hij terug naar school erg onbetrouwbare ha dus !
ja ik mocht zelf op internet niks opzoeken over zwanger zijn en b12 tekort, want wij leken snappen dat niet en lezen dat verkeerd. Hun hebben echt niet voor niks een zware opleiding gehad. Toen werd ik zo boos!
Nou kennelijk is die zware opleiding wel voor niks geweest aangezien (beta)hcg wel in het bloed te prikken is. Wat een rare snuiter zeg! Ben juist blij dat ik op internet heb kunnen zoeken anders wist ik niet eens waarom ik zoveel miskramen heb gehad want dat wisten de artsen zelfs niet totdat ik wat online vond en ja hoor dat was het achteraf dus ook nog.
ik heb ff dat prik formulier erbij gezocht 9heb er 1 liggen dus dan streep ik het zelf wel aan ) maar staat het onder MARKERS en dan zo een duits s teken -HCG? of moet ik iets anders aankruisen (erg ben ik he?!)