Nu lukt het wel om hem op de foto te krijgen, hij is duidelijker geworden. Streepje is even dik als de controle lijn, of kan het dan ook nog een indrooglijntje zijn? Er stond dus meteen al iets, maar nu is die duidelijker te zien vandaar dat ik hem nu wel op de foto krijg. Groetjes Jinky
Dankjewel scorpion! maar ik wacht eerst de bloedtest af. Ik heb weleens een indrooglijntje gehad van clearblue en die was blauw en dan zo'n heel dun streepje, maar deze test heeft gewoon een dikke streep alleen heel licht
De mijne Van onderen naar boven: maandagmiddag (op NOD) dinsdagochtend donderdagochtend donderdagmiddag Kan het bijna niet geloven, maar lijkt nu toch echt weer RAAK te zijn. (1e poging na mk..)
Mette gefeliciteerd ik ben ook zwanger geworden na me Mk van november 20007 in ronde 1 mja helaas was het een bbz daarna ook weer in ronde 1 zwanger geworden succes en hoop dat dit kindje blijft zitten
mette gefeliciteerd, kom jij nog net bij de maart mama's. Gelukkig dat die digi bestaan niet waar Geven een beter beeld. Hihi staat het er teminste letterlijk.
Dames bedankt! Ben idd wel heel blij met die digitest. Heb toch wel die bevestiging nodig. Durf nog niet heeeel blij te zijn (toch beetje bang dat het mis gaat). Maar probeer er nu wel (voorzichtig) van te genieten. Heb gisteren nogmaals de digitest gedaan. (had er nog 2 over, vandaar). En ja hoor, gelukkig stond het er wederom: zwanger.
jinky veel succes he en neem die laatste test ook mee.Ik duim voor je voor pos nieuws. Zlfs een heel prille zwangeschap kunnen ze zien, die van mij zagen ze heel pril, weet het nog goed....
hai dames ik kan niet vinden dat ik erna nog gepost hebt. maar had nog een test gedaan en die is veel duidelijker zie album. En de huisarts ook en zag ook een vage streep maar ik ga vanmorgen of morgen er weer 1 doen en die moet dan wel wat duidelijker zijn. Ik heb mijn banner ook al veranderd in zwangerschap geloof ook echt dat ik het ben,5 testen wel vaag maar worden wel duidelijker. groetjes loesmari @jinky: ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt vandaag. laat je het weten. @mette: gefeliciteerd meid
Ik had gisteren ook een hele vage test, kreeg hem niet eens op de foto. Is mijn straf, had ik maar tot NOD moeten wachten.. Ga ik nu denk ik maar eens doen ! Pff..
Dank jullie wel meiden! Gyn. wilt eerst woensdag een echo maken. Zico: hoever was jij met je eerste echo? Mijn vorige cyclus was 34 dg. en ik zit nu op 46 dg, dus ik ben bang dat er weinig te zien is, als er iets zou zijn. Ik hoop maar dat ik woensdag mag bloed prikken. Vanochtend weer vage matcare test, maar ze worden nog steeds niet duidelijker. Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes Jinky
Mette, gefeliciteerd! Even en vraagje over het in negatief zetten: Ik doe mee aan een onderzoek voor zwangerschapstesten. Deze gaf nog nega aan vandaag (moet je me beginnen vanaf 8 dagen na je ei) vandaag dus de tweede test gedaan van die site, negatief. Had met dezelfde urine ook een andere test gedaan van Clearview..ja, stom, ik weet het..maar heb veel testen liggen dus vandaar dat ik er wat makkelijker in was denk ik.. Nu geeft die 1 2e heeeeel vaag, echt super vaag lijntje aan....bijan niet op de foto te zetten..als je heel goed kijkt zie je het heeeeeel licht maar bijna niet hoor. Had hem dus in negatief gezet en dan zie je idd in dezelfde kleur als controle lijn een vaag lijntje lopen..maar dit zou dan toch ook indrooglijntje kunnen zijn of niet? Ik moet nog gewoon geduld hebben hoor, zit nog 5 dagen voor mn nod...maar vroeg het me af hoe dat zit met het in negatief zetten. (en nee, ik ga er dus absoluut niet van uit dta ik een posi test heb, is nog te vroeg denk ik zo) Alvast bedankt Liefs Sylvia
Dit is de test van vanochtend en gisteravond ook nog 1 gedaan en was hetzelfde resultaat als deze. Vinden jullie hem positief? Die test van 19 juli was dus toch mislukt, ik vond de streepjes al te dicht op elkaar, de test streep is nu ook een beetje uitgelopen Groetjes Jinky