en oja, ook een digitale gedaan en die zegt: niet zwanger Ik vind het zo moeilijk om af te wachten tot woensdag erg he
hmmz ja je hcg verdubbeld om de 2 dagen niet elke dag dus vind het zoiezo niet handig elke dag te testen
als ik hem in negatief zet, zie ik een streepje. maar het kan voorkomen dat het streepje niet donkerder word en je toch zwanger bent. Ik heb hetzelfde. Het komt best vaak voor volgens de ha. dan kan je het later alleen op een echo zien.
scorpion: test jij met de digitale ook niet zwanger? Het streepje wordt inderdaad niet donkerder, op 4 juli had ik dezelfde test
nee doet niks! alles negatief. Ik heb maar 2 keer positief getest en dat was 6 dagen voor me nod. en toch duidelijk zwanger. en het heeft geen extra risico op een mk op zoiets. de ene vrouw maakt gewoon een heleboel hcg aan en de ander niet. het kan ook door medicatie komen waardoor het streepje niet donkerder word.
en je maakt je zelf alleen maar onzeker zo. Ik heb op de grond zitten huilen dat die streep weg was. maar je kan wel negatief testen als je zwanger bent, maar niet positief als je het niet bent. Dus stop met testen en laat gewoon een echo doen!
ik krijg begin augustus een echo, omdat er nu toch niks te zien is, dan heb je weer een terleur stelling. maar ik heb alle zwangerschapsklachten en 2 positieve testen Aan het einde van de week wil de ha nog een keer naar het urine kijken, maar ik ben al gewaarschuwd dat er een grote kans is dat daar negatief uit komt terwijl ik wel zwanger ben. Als ik die test in jou album zie van de 19e met die blauwe dop, dan ben je gewoon zwanger. uitlopen bestaat namelijk niet, en je kan dus niet positief testen als je niet zwanger bent! Ik stond vanochten bij ha op een bloedtest maar ook daar hoeft niet altijd zo snel iets op te zien te zijn. Als je 1 keer positieg getest hebt, en je menstruatie blijft uit dan ben je gewoon zwanger en kan je in je 7e week een echo laten doen! Erg he die stomme testen en het nagels bijten
En als ik het zo een beetje uitreken dan zou je rond 27 maart moeten bevallen, dus loop je het zelfde als mij. dus dan kan je ook over 3 weken een echo laten doen. ik zou als ik jou was gewoon een verloskundige bellen, en er gewoon lekker van uit gaan dat je zwanger bent, en je niet druk maken en gewoon lekker genieten! (moet ik zeggen whahaha) Maar ik feliciteer je wel Het zit wel goed!
Ik wil je heel graag geloven, maar durf het niet zo goed. Die test waar jij het over hebt op 19 juli, die begon dus met een vaag lijntje en na een paar uur dat resultaat, waarvan ik denk dat het uitgelopen is,ze zitten heel dicht op elkaar, het ziet er ook uitgelopen uit. Ik vind dit wachten vreselijk, omdat ik al twee weken vage testen heb. Ik vind het zo fijn dat ik er op dit forum over kan praten Bedankt en ik hoop dat je gelijk hebt! Groetjes jinky
ik heb wel meer dan 10 testen gedaan en geloof er zat bij geen één een streep die het zelfde was! alle controle strepen waren al anders! de een was dik en stond erg rechts de ander was dun en stond in het midden, en een licht streepje komt er niet te staan als er geen hormoon is! Als is het na 10 uur, dat streepje staat er niet voor niks! En dit is een hele mooie test hoor! kijk maar in de albums van testen, ze staan er met minder mooie streepjes hoor! Geloof me nu maar! Als je straks je kindje op de echo ziet, dan denk je tante joyce had toch gelijk
zico: dat was zeker een vroege echo als je nog niet overtijd was, dat was super voor je zeker, zo snel zichtbaar bewijs
eerste echo was 14 dagen nadien, na de bloedproef omdat de gyn zei dat er voor 5 weken nog niet veel te zien was. Maar was bezig met clomid en daarom hebben ze een bloedproef gedaan om te zien of de test niet positief was door de pregenyl
@ jojo, je moet idd netals bij mij heel goed kijken, maar ik zie idd ook een heel licht streepje! Wanneer ga je weer testen?