Dames, het spijt me maar ik zie bij jullie allebei geen tweede streep Maar goed... als je m zelf ziet dan staat ie er ook. Tis vaak lastiger te zien op een foto en een computerscherm. Hopelijk spatten jullie streepjes over een paar dagen van het scherm af!
Op de foto zie je hem bij mij ook bijna niet, maar heb de test net nog is bekeken, en ik zie hem toch echt ! Hoop dat ik hem jullie morgen beter kan laten zien !
damens eventjes jullie mening/ hulp nodig; ik heb gisteren en vandaag getest wel 26/06 heb ik een mk gedaan, twee weken later kruitvattest gedaan negatief (ok denk ik hcg is weg) mijn eisporg 11/07 goed gevoeld en geklust!(ervoor erna de hele week) nu ben ik zo ongeduldig dat ik niet tot vrijdag kom wachten op mijn NOD gisteren getest met sensitest (gewoon) heel heel licht teststreepje (kan ik niet in album plakken want als ik er een foto van neem zie je het niet meer) vandaag opnieuw getest matcare (ultra sensitief) die kan je terugvinden in mijn album (licht positief) ik weet dat die van matcare vanaf 10HCG postitief tekend maar die van sensitief weet ik niet? ik vroeg me nu af zou het hcg hormoon nog in me zitten van die mk (misschien lage waarde die ik met kruitvat niet kan testen maar nu na 2 weken nog es later met matcare wel en sensitest?) pff ik weet niet meer wat ik ervan moet denken! ik zou zo graag hebben dat ik zwanger ben maar weet het nu niet meer, is ook niet slim geweest van mij om nu al te testen maar ik kon het weer es niet laten né! weet er dus iemand hoeveel hcg dat je moet hebben om voor de dipstick van sensitest positief te testen? pff is een hele boterham want ik zit er toch wel wat mee! groetjes ps ik heb wel geen symptomen ofzo, buiten moe zijn maar kan ook vant werk zijn;
Ik denk niet dat dit nog van je mk komt hoor! Maar als je over een dag of 2 weer test zou je streepje duidelijker moeten worden als het een nieuwe zwangerschap is. Bij een mk zou ie vager moeten worden. Ik denk dat ik je mag feliciteren!
@jojo: ik heb met me laptop rondjes zitten draaien, maar ik zie niks. Zag jij wel wat dan? misschien heb je het alleen niet goed op de foto kunnen krijgen?!
hoi ik zit nu een beetje te lezen hier je hebt zoveel verschillende testen ik heb er zo 1 met een paarse dop?zijn die goed en heeft hier iemand ervaring mee ik moet nog maar een paar daagjes wachten maar word der een beetje gek van ben wel heel misselijk hoef het maar te ruiken en ik ren naar de wc
Ik heb weer eens een geval van een indrooglijntje denk ik............. Op de test zelf zag ik iets heeel erg vaags, op de foto niet zichtbaar.. Heb toen de test opengemaakt en zag toen dit: Ik zit nog 4 a 5 dagen voor nod dus denk dat het een indrooglijntje is..(ik doe mee aan zwangerzo onderzoek, dan moet je vanaf 8 dagen na je ei testen. Dit is een andere test die had ik ook maar gedaan... [/url] [/img]