foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Ey Sylvia,

Ik zie bij beide wel wat...

Ik denk dat je test wel positief is!

Liefs

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik hoop het ook wel hoor, maar ben bang dat het een indrooglijntje is ofzo..ook omdat je hem eerst niet zo goed zag, pas toen ik test openmaakte kon ik er een goede foto van maken...of komt dit vaker voor zo? en hoe zie je of het een indrooglijntje is of niet?

3. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Indrooglijntje is andere kleur (volgends mij), dus niet roze...jouwe wel...

heb je niet nog een test in huis? Ik deed vorig cyclus ook mee, mijn kruidvattesten waren vet positief, die andere heel licht, volgens mij hebben die veel hcg nodig!

Heb je niet nog een test? Doe je die (dezelfde als deze) en dan zie je of daar ook een streep om komt en dan weet je genoeg!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    welke kant moet ik kijken links?

5. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Nou.. ik zie eigenlijk ook iets.. op allebei! Of het indroog-lijntjes zijn kan ik niet zeggen, heb ze zelf nog nooit gezien op mijn testen. Ik hoop het voor je!

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik zie ook wel wat hoor Sylvia. Alvast een kleine felicitatie van mij ;)

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik zie ook op beide foto's een lijntje!

Vaag dat ej het niet kan fotograferen als ie 'heel' is.. gebruik je een flitser? Misschien is het licht dat weerkaatst van je witte test wel een soort diffuus effect, waardoor je je lijntje niet meer kunt zien

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Sorry Sylvia, maar ik zie op beide foto's geen lijntje. Misschien dat je het zelf duidelijker ziet? Als je niet ongi wordt, zou ik over een paar dagen weer een testje doen. Succes!

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Sylvia, ik zie heeeeeeeel lichtjes wat aan de linkerkant.
    Volgensmij was je nogniet voorbij je NOD, toch?

10. Sheila82

Bedankt voor jullie reacties meiden!
    Ik zit nog ver voor mn nod idd, 4a5 dagen.
    Deze test is van Matcare, de midstream maar heb hem dus uit elkaar gehaald omdat je het zo moeilijk zag anders...vind het wel apart...ik blijf er bang voor dat het een indrooglijntje is...ben benieuwd wat de test morgen doet maar denk dat ie toch nega is...(ook al voel ik wel van alles....)

Liefs
    Sylvia

11. Sheila82

Trouwens : idd aan de linkerkant staat het 2e streepje :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik weet het niet Syl.. heb hem evee vergroot.. en dan zie je dat het hele stuk van de dikke streep naar links dezelfde kleur heeft...
    maar op het 1e gezicht, zie ik wel een streepje. Op de negatief trouwens niet

maar het is je nod nog niet....
    morgen ga ik de eerste test doen

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik zie wel een streepje spannend hoor

14. Sheila82

Marloes: thanx, maar denk zelf eigenlijk niet dat het en echt streepje is...had dit vorige keer ook al..wel iets anders maar toch..zouden dit gewoon slechte testen zijn? Maarja, vind het er anders uitzien dan een gewoon streepje..
    Ik ga er in ieder geval van uit dat ie negatief is..ik wacht het maar even af (heb wel pech zeg,stomme testen! :D Maar wat bedoel je met dat de hele kleur naar links zelfde is?
    Spannend, jij morgen dus beginnen met de eerste test! Je temp is erg mooi in ieder geval!

15. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik zie ook een tweede streep, ik hoop dat ze op je nod overtuigend positief zijn

16. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik zie ook een (dun) streepje op de test van sylvia.
    voorzichtige feli!

die van victortje is geen twijfel over mogelijk; ik weet niet wanneer je die mk hebt gehad? je schijnt echt nog een poos positief te kunnen testen, al begon mij eigen mk met een negatieve test. bij iedereen anders dus!
    had je al negatief getest na je mk?
    als je zwanger bent: van harte meis!

17. sylvia ik zie idd ook een lijntje maar vind m eigelijk wel heel dun.. niet qua kleur maar t lijntje zelf dan he.. ik heb ook al eens eerder zon lijntje gehad en helaas toch niet zwanger..
    een ingedroogd lijntje hoeft trouwens niet altijd grijs te zijn dames.. kan ook een kleurtje hebben maar erg dun zijn...
    hopelijk is die van jou over een paar dagen gewoon dik posi syl!

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    meiden wat denken jullie van deze? Na dik 1,5 jaar eindelijk iets wat er op begint te lijken?

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ziet er goed uit wieffie!

20. vrouw1981

vrouw1981 Actief lid

19 jul 2008
    125
    0