Jaaa maar heb hem net in het niet nega gezien en daar is het op de oranje gedeelde gewoon een donker vlak hihi
Dat weet ik dus niet... ik twijfel een beetje... in het echt zie ik m wel, maar ontzettend vaag dus durf nergens op te hopen...
ik denk dat ik een 2e streepje zie. heb de test weer gewoon gezet en dan zie ik wel iets... in de nega zie ik niks
Bloeduitslag >2 Onbegrijpelijk na vage testen, vage testen zeggen in mijn geval niks meer Ik ben erg verdrietig. Groetjes Jinky
HALLO ALLEMAAL! Ik zit 4 dagen voor mijn NOD en heb vanmorgen een test gedaan, Er was een streep te zien! wel heeeeeel licht maar zit ook nog 4 dagen voor mijn nod! ik ga hem in mijn album zetten. wil iemand hem dan in het negatief zetten? dan kan je het beter zien toch? ik weet niet hoe dat meot! zit met trillende handen hier! pfff de foto is heeel onduidelijk en ook zie je haast geen streepje, in het echt is ie veel duidelijker! xx
@ leeuw ik zie het eerliijk gezegd zo licht dat ik er scheel van moet kijken. Maar als die van de kruidvat gewoon positief is gefeliiteerd dan maar heb je daar ook foto van?
bedankt voor jullie antwoorden! nog even ene vraagje, wanaf waneer kan je cb digitaal doen? kan ik die nu al doen of geeft ie dan neagtief aan? baaaaaaaaaahhh