ik zie hem ook hoor jojo! spannend zeg! bij mij is ie hetzelfde als gister, weer zo vaag, mss zelfs vager. de kruidvattest is volgens mij blanco. ik heb er weer 2, bovenste is etos.
ik zie niets misschien kan je meer inzoomen of groter formaat online zetten (zodat wij kunnen inzoomen) dan ga ik eens een flink goed kijkje nemen voor je!
wel raar hè, dat ie gisteren wat duidelijker te zien was. Ik zie hem zo op de foto ook niet idd, in het echt wel iets, maarvager dan gister. Ik heb hem ook niet tegen het licht in gehouden zie ik nu, mss dat nog eens proberen. hier eentje, maar er zit een verkeerde lichtinval op, precies op de plek waar het streepje moet staan,haha gelijk een mooi stukje omgeving van ons,haha, mijn fototoestel wil het niet altijd doen als ik de test in ht midden hou, stom ding.
hier nog 1tje, de laatste hoor, ze worden er niet duidelijk van,haha. als mijn ongi nog uitblijft test ik woensdag pas weer, want word hier een beetje gek van. pppfffff,wat een onzekerheid.
ja kan me voorstellen dat je gek word ervan, ik hoop dat je gewoon over een paar dagen een overduidelijk test heb meid!
Hoe zetten jullie een foto in album?. Ik heb wel een foto van mijn test gezet. bij fotoalbum zwangerschapstesten. Maar hoe kan ik hem hier ook bij zetten. D.
Wies, die van gister waren idd duidelijker. ZIjn de duiveltjes nog weg? Ik heb 3 nieuwe foto's voor jullie...zien jullie wat?
Jojo ik zie op die van 08.58u en 08.59u een heel wazig tweede blauwe streepje. Spannend! Op die andere niet, maar misschien komt het omdat je ondertussen al wat had gedronken.
jojo,daar zie ik ook een streepje, maar niet veel duidelijker dan die van eergisteren, overmorgen nog een keertje testen. En geen duivels bij mij inderdaad, bij jou ook nog niet neem ik aan?