sorry jojo, ik zie helemaal niks bij jou. trouwens, je eerste test lijkt een staafje wat in CB digitaal hoort: daar mag je alleen naar het 'zwanger' of 'niet zwanger' kijken, niet naar de evt. streepjes!
@ Jojo: Ik zie geen 2 streepjes op je testen, sorry. En idd, wat Lien zegt, valt mij ook op. Die eerste testen lijken wel gesloopte CB digi testen. Je mag daarop sowieso niet naar de lijntjes kijken, maar alleen naar zwanger/niet zwanger.
bij mij in het album staat een duidelijk test maar minder duidelijk qua streepjes zeg maar, die digi CB tests werken toch best al vroeg, die sensitest extra sensitive *my ass!* die testen amper positief!
Hey allemaal, Ik heb een vraagje; een vriendin van mij heeft een digitale cb test gedaan. Deze zegt "niet zwanger" als ze de strip eruit haalt zie je heel duidelijk zonder hem alle kanten op te moeten draaien een 2e streepje. ou heb ik al heel vaak hier gelezen dat je daar bij die digitale niet naar mag kijken. maar heeft iedereen zo een 2e streepje?
Ik vroeg me dat ook af scorpion. Ik zie nergens in de gebruiksaanwijzing staan dat je niet naar de streepjes moet kijken (heb wel heel oppervlakkig gelezen, dus misschien staat het er wel)
Je mag bij een digitale nooit naar de streepjes kijken! Over het algemeen staan daar altijd 2 streepjes!
oke, wel raar dan dat er daar wel 2 streepjes komen. Ik zei nog tegen dr ow joh kijk hij staat er wel maar is nog heel licht. Waarom maken ze het dan zo dat je het zelf nog kan zien grrrr
Dat komt omdat de digitale ook LH meet, en dat heb je (bijna) altijd. Sommige meiden die positief ermee testen hebben ook maar 1 streep op die test. Dus er echt niet naar kijken hoor!
Het luteïniserend hormoon (LH) is een geslachtshormoon dat bij de vrouw de eirijping en de eisprong (ovulatie) stimuleert
er staat niet voor niets in de bijsluiter dat je daar niet op mag letten. er komt altijd 2 streepjes te staan bij de digitale cb ik zie die vraag erg vaak voorbij komen terwijl het allemaal gewoon in de bijsluiter staat.
De Etos test en de ClearView lijken op de stick die je in je CB digi doet alleen de Etos test en ClearView meten alleen HCG en de CB digi stick meet zowel HCG als LH.Bij de CB digi krijg je 3 sticks maar als ze op zijn kan je wel de sticks van de Etos en ClearView in de cassette doen en ben je zwanger dan krijg je ook inderdaad "zwanger" te zien.....ondanks dat de Etos en Clearview toch iets anders werken maar er wel hetzelfde uitzien.Ingewikkeld verhaal maar goed.....
Hey, Gefeliciteerd IMD! Even over de clear bleu digi. Die 2 streepjes zeggen wel degelijk wat. Een vriendin van mij is zwanger, digi gaf niet zwanger aan, toen heeft ze aan haar gyn en huisarts gevraagd en die zeggen dat die staafjes HCG waarneemt. Ook geeft Clear bleau dat zelf toe. Het blijft iets apparts, maar ik denk dat die dingen wel HCG meten, een gyn gaat toch toch niet verzinnen? Groetjes jojo