nou sorry maar dat klopt niet dan haalt de gyn de cb en de etos test dor elkaar die zien er dus net zo uit als de cb staafjes maar zijn totaal verschillend de etos lijkt er dus erg veel op en die neemt de hcg waarde dus aan de cb geeft altijd 2 streepjes of je nou zwanger bent of niet staat er duidelijk in vermeld
mijn gyn wist geeneens dat er digitale testen waren (ligt dubbel) die lopen soms qua dat soort dingen Z|OOOOO ACHTER! Het geeft gewoon WEL of NIET zwanger en dat geeft ie sneller aan als de kruidvattesten. sensitesten e.d. dus zoveel HCG is er nou ook weer niet nodig lijkt me dan..
Wat vinden jullie van deze (wel goed kijken hoor, gisteren middag met matcare, 2 dagen voor NOD) Toen vanmorgen weer een matcare, negatief
Vanmiddag een kruidvattest. Een licht lijntje (moeilijk op de foto te krijgen, hoop dat jullie m zien!)
Ik in eerste instantie ook de eerste.. Maar als ik me laptop beeldscherm (diamond view ) een beetje beweeg zie ik op de kruidvat ook wat.. Nee ik ben niet al wakker, ik ga nu lekker slaapie doen
Ja, in het echt zie ik m ook van een afstand al duidelijk.. Ik ben zo benieuwd! Als het echt zo is ga ik deze voor Jamie bestellen:
@ Fioon, Bij de onderste zie ik heel licht een streepje. @ Jojo, Bij jou zie ik eerlijk gezegd niks...