In het echt zie je wel een heeeeeeeel licht streepje. Ik heb ook al 3 dagen een positieve ovutest... Vandaag die zwangerschapstest. Als het goed is is vandaag mijn NOD...
wat heeft die laatste ovutest een rare roze kleur... Kan het geen late ei zijn... Ik duim voor je dat je zwanger bent Jojo...
Vind ze allemaal erg onduidelijk... Even wachten nog maar dames Als het zo is, is het zo, en worden de lijntjes alleen maar duidelijker.... Succes
ja je kan de testen wel 3 keer posten maar ik zie ook niets als je ovu test van vandaag ook zo donker is zou ik eerder zeggen dat je je ei heb en nog niet zwanger ben ik zou gewoon nog wachten want er is niets te zien op de foto sorry
jojo is de zwangerschapstest van vandaag? Ik zie niet echt een streepje, ik zou een ander merk proberen, die geeft misschien wel een duidelijk streepje. succes
jojo ik zie echt geen streepje, en positief is je ovu test ook niet. Want hij is niet even donker of donkerder dan je controle lijn, sorry meid.
Ik mag dan misschien ook scheel zijn maar ik zie toch echt wel een wazig streepje. Het is alleen zo heel onduidelijk/vaag. En meid als jij zegt dat jij wel een streepje ziet dan is het toch goed? Dan zou je over een paar dagen een donkerder streepje moeten hebben. Succes
ik zie ook echt een streepje! waarom doe je geen digitale? ik had ook een lichte streep 3 weken geleden, maar heb toen meteen een digtale gedaan en die gaf meteen zwanger aan!
Hallo, Ik zie een heeeeeeeeeel licht streepje maar wel kleurloos.... Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijkere streep! Groetjes
ikz ie wel een streepje maar inderdaad kleruloos jojo... hopelijk over paar dagen een vette posi test..!