jojo, misschien dat jij hem beter ziet dan wij op de foto, op de eerste lijk ik wat vaags te zien over 2 dagen nog een keer testen, succes!
Jojo, misschien een andere test dan die kruidvat doen ? Ik heb daar ook 3 keer een lichtrose lijntje op gehad. Enne al 3 keren gewoon ongesteld geworden. Kan volgens mij best een kwestie zijn van teveel urine er op plaatsen. Hopelijk heb je met een andere test een duidelijke streep..
ik zie helemaal niks sorry hoor maar waarom maak je jezelf zo gek met testen en dan half slopen? als je echt zwanger bent dan moet je gewoon met je blote oog een streep kunnen zien,je moet er niet een streep op willen staren sorry misschien kom ik een beetje bot over,maar zoals de andere meiden al zeiden gewoon een paar dagen wachten en dan knalt die streep er hopelijk van af veel succes in ieder geval
zie ook nikske, solly..... Meiden vanaf vannacht ben ik er even niet. We vertrekken op reis voor 3 weekjes
Fijne reis Zico. En jojo maak jezelf toch niet zo gek meid. Je zou indd een wat duidelijkere streep moeten zien. Als je zo ver moet zoeken om een streepje te zien dan is hij echt negatief.
Hey missym, Ik weet niet of je nog een duidelijkere foto kan krijgen (moet je op je toestel op het bloemetje drukken, dan is ie macro en kan je heel scherp foto;s maken) Ik zie al wel wat en best wel duidelijk, alleen een scherpe foto is makkelijker te beoordelen! Spannend!