het beste is ook om niet voor je nod te testen. De kans is heel groot dat het alsnog misgaat, dan weet je dit liever niet. En zijn de testen ook minder duidelijk bij de meeste vrouwen. Groetjes, N23
Wel het probleem is dat Missie een erg opgezette buik heeft en ze twijfelt of haar laatste ongi wel 'echt' was, en of ze ondanks dat alles toch niet zwanger is. Ik vermoed dat ze daarom ook nog een testje heeft gedaan. Maar ik denk Missie, dat mocht je zwanger zijn, die test al véél duidelijker had moeten zijn. Ik vrees dat je je er dus bij neer zult moeten leggen dat je niet zwanger bent en misschien dat de problemen met je buik ook overgaan als je er minder op gefocust bent. Ik hoop het voor jou in ieder geval, want dit is helemaal niet fijn voor je! Groetjes, Sandra
Precies, dat leek mij ook al, want dan zou ze al een week of 2 overtijd moeten zijn ofzo! Hmmz.... irritant hoor, dat soort onzekerheden. @ Missie: eisprong kan je ook een opgeblazen gevoel geven, je weet zeker dat dat het niet was?
hoi meiden daar ben ik weer. speeters. dankje wat je het voor mij heb ge antwoord. murmel. ik weet het niet wand ik heb er al 2 maanden last van, zo iets. ik weet het niet prezies. groetjes missie
@heej missie, ik zie het streepje wel goed. Misschien moet je ook maar naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Vind het goed dat je een test hebt gedaan maar nu weet je inderdaad nog niks. Voor mij is het morgen zover. heb de foto's van de verloskundige net opgehaald. Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe je baarmoederslijmvlies er uit hoort te zien als je pril zwanger bent en als je niet zwanger bent? Wel of niet dik enzo. Snap het niet helemaal. Als jullie het niet weten vraag ik het morgen wel in het ziekenhuis.
hoi ponnetjes alles goed. ik weet niet hoe je dat kan zien. maar morgen moet je heen. spannend hoor. maar ik ga dat zekker doen ponnetje. groetjes missie
Hoi Ponnetje, Misschien kun je die vraag beter in een apart topic stellen, want anders gaan we nogal ver van het originele onderwerp . Ik weet niet juist hoe het er uit moet zien, maar ik denk dat enkel je arts dit goed kan beoordelen! Ik hoop in ieder geval dat ze eindelijk ontdekken wat er aan de hand is zodat je niet meer in onzekerheid moet blijven zitten! Laat zeker iets weten morgen! (Misschien in Missie haar topic?) Succes morgen, ik duim voor je! Sandra
Meiden.....ik ben dus zwanger! Heb foto's in mn album staan ook nog van de erg vage testen tot aan de duidelijke testen (ja..ik weet het, heb veel getest maar is vooral onzekerheid, vorige maand toen ik zwanger was werd streepje niet eens zo donker en werden ze paar dagen na nod minder positief om vervolgens dus negatef te worden..was dus hele vroege mk vorige maand) Maar ik ben dus meteen na mk weer zwanger geworden, voor foto's van de testen die dus mijn album! Liefs Syl
@Syl, meid van harte gefeliciteerd! Zie idd superduidelijke testen in je album haha maar liefst 6 stuks? pff wat een vermogen kost dat he. Nu moet je met ehh 5 maanden buikje in je trouwjurk! Spannend!
Hoi! dank je! ja, ik hoop dat ik idd met een dik buikje mag gaan trouwen! Ik hoop dat alles goed gaat! daarom heb ik ook wat vaker getest omdat ik dus al 2 mk heb gehad...overigens heb ik de testen voor weinig geld kunnen kopen..maarja..het is wel geld maar ik moet zeggen dat het me wel gerustgesteld Ben wel super misselijk al... Liefs Syl
Ai die misselijkheid is wat minder, hoop dat het niet lang blijft Ja zou er zelf ook nog een paar doen hoor als ik een streep had. Weet je al hoever je dan bent? Zijn er ook speciale trouwjurken voor zwangeren? Wel gaaf zeg!
Das een heuze indroog streep...heeft niks te betekenen, tenslotte zou je nu al maanden bezwangert moeten zijn, nietwaar? maar goed joh...