hey meiden, GEFELICITEERD! Nee, vandaag negatieve test...waarschijnlijk heb ik 6 aug pas ei gehad (dag 28) lekker laat dus, mijn NOD is pas 21 aug. Woensdag eerst naar de gyn... liefs en bedankt allemaal
hey meiden zouden jullie even in mijn album willen kijken naar de test heb er 2 foto's van gemaakt maar twijfel of hij nu positief is of negatief en dat ik me het streepje verbeeld ik had ook nog een vraagje morgen wil ik nog een test doen alleen ik krijg de testen pas morgen middag hoe bewaar ik tot dan mn ochtend urine alvast bedankt liefs ancie
Ik zie wel een lijntje, maar de testen van DA blijken niet zo goed te zijn en vaker een indrooglijntje te geven.
sorry ik zie er ook niet echt kleur in? is dat in het echt wel of izjn het kale strepen? dus niet met een kleurtje maar gewoon wit?
nou het lichte streepje kwam er al eerder te staan dan de controle streep het was eerst heel licht rose en toen de controle streep kwam werd ie een beetje paars achtig
nou dan denk ik gewoon dat je zwanger bent hoor die strepen komen niet uit hun eigen...even afwachten want ben je nu overtijd?
ja ben nu pas 1 dag overtijd dus ik hoop dat ie morgen dan wat duidelijker is of gewoon negatief (hoop natuurlijk positief) liefs ancie
ja ik krijg morgen 2 testjes binnen van cassette de zelfde als van de kruidvat de digitale kan ik niet echt goed mee over weg ik doe telkens wat verkeerd bij die dingen dus heb liever de betrouwbare waar ik wel mee over weg kan bedankt voor jullie mening liefs ancie
volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor ik weet uit ervaring dat de testen van da veel hcg nodig hebben,dus als ik jou was gewoon voor de zekerheid een kruidvat testje doen in ieder geval een streep is een streep,dussss voorzichtig gefeliciteerd {|=
hmmz ik zie na mij weten een indroog lijntje maar kan het mis hebben en ancie hcg verdubbeld niet elke dag maar om de dag kan zijn dat je dan morgen net zo test heb
Ik zie hem inderdaad.Morgenochtend testen met ochtendurine. Anders urine opvangen en in de koelkast bewaren anders breekt het HCG namelijk af en is het als je gaat testen minder hoog. Denk dat je morgen een duidelijker lijntje te zien zal krijgen. Hoop het voor je!