bedankt allenmaal ik doe morgen middag nog een testje en dan laat ik het jullie wel weten liefs ancie
uitgerekend vandaag laat de postbode op zich wachten normaal is de post hier al tussen 12 en 13.00 grrr hahah sorry ben erg ongeduldig ik wil graag mn testjes hebben
Hoop dat de post snel komt voor je dan ancie By he way, ik zie op je andere 2 testen allebei wel een streep staan hoor, dus ik zou zeggen positief, maar we wachten de nieuwe foto;s ff af
heb er 1 in mn album gezet in het echt is ie duidelijker maar ik krijg hem niet goed op de foto dus heb hem ook in het negatief er bij gezet wat denken julie
Ancie, ik zie wel iets op beide, maar wat....ik denk dat je misschien wel zwanger bent, maar nog weinig hormoon in je lichaam hebt. Als ik jou was zou ik nu 3 tot 4 dagen niet testen..... Op welke dag van je cyclus zit je?
ja ik ben ook van plan om vn de week pas weer een testje te doen ja dat is het probleem ik weet mijn cyclus niet echt (door die mken) ik werd sinds eergisteren alleen echt goed misselijk wakker en moe en zere (.)(.) vandaar al een testje bedankt voor je reactie liefs ancie
hmmmm dan zou je idd als je zwanger was al wel wat moeten zien........nu ja, nog ff 3 a 4 dagen afwachten en dan pas weer testen MET OCHTENDURINE Suc6 he!
Ik zie inderdaad een licht lijntje. Ik heb er contrast bij gedaan: Kan zijn dat je eisprong iets later was dan normaal. Mijn eisprong is altijd rond dag 14-16 maar vorige cyclus was mijn ei er pas op dag 23! En dat is in jaren niet gebeurd dus het kan wel. Ik denk dat je beter een Kruidvat test kan doen want die heeft minder HCG nodig.Zou wel 2 dagen wachten want HCG verdubbeld om de 40-48 uur in het begin van een zwangerschap. Succes met testen!
nou als ik terug denk denk ik dat ik mn eisprong de 29ste of de 30ste heb gehad. dat wil dus eigenlijk zeggen dat ik vandaag ongi zou moetten worden maarja ik wacht wel af donderdag doe ik nog een testje dan moet ie wel duidelijker zijn en zoniet dan bel ik gewoon de gyn op .. thanks liefs ancie