Ik denk wel dat je zwanger bent Ancie, ik heb dezelfde testen gehad, net zo'n streepje. Als de test morgen duidelijker is, ben je absoluut zwanger! Succes!
heey dames ik ben vanmorgen naar de huisarts gegaan om dat ik mezelf helemaal gek maakte nou zegt ie kom doen we nog een testje dan beoordeel ik ik in een potje geplast hij een test opgehaald bij de apotheek (op hun kosten ) zie mijn album en jullie mogen raaden wat de ha heeft gezegd als uitslag liefs ancie
ik zie heeel lichtjes wat?en je lacht nadat je zegt wat de HA als antw gaf, dus neem aan ZWANGER? GEFELICITEERD!!!!
dankje ! ben dol gelukkig want ik heb er dit keer een goed gevoel over! met die miskramen wist ik dat het niet goed zat en nu voel ik mij toppie! bedankt meiden!
Ancie vn harte gefeliciteerd! Je hebt groot gelijk door naar je Ha te gaan, die onzekerheid zou ik ook niet tegen kunnen. Geniet ervan, liefs
Van harte meid! Nou ik heb de ervaring dat een huisarts er ook wel eens behoorlijk naast kan zitten hahahahaha. tegen mij zegt hij nee maar ik was het wel! Maar meid ik zie het streepje hoor GENIET ANCIE
dankje ! ja ik denk dat ik het nog niet helemaal besef zo onwerkelijk weer maar ik denk dat iedereen dat wel heeft totdat ze de eerste echo hebben gezien hahaha ik wens iedereen heel feel sucses! en ik hoop dat jullie ook alleenmaal over 9 maand een kleintje in jullie armen mogen hebben want meiden het is jullie allenmaal! van harte gegund! liefs ancie
Ik wil niet rot doen hoor, maar als je je eisprong de 29ste/30ste heb gehad ben je nog geen 4 weken en 6 dagen zwanger.. Maar 4 weken en 1 of 2 dagen. Ik denk dat je daarom steeds van die lichte testen hebt.. Maar wel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en dat het allemaal goed mag gaan.
heey ikdus ja ik heb mijn baner maar gewoon gezet op mijn gemiddelde syclus omdat ik geen idee heb ik weet het zeker op 8 september ik sta onder behandeling van de gyn en die vind het beter als ik met ong 8 weekjes een echo laat doen want hij wil na al die miskramen niet mijn baarmoeder onnodig gaan prikkelen .... (vond het een beetje raar) maar goed ik moet dus even wachten (helaas) en het is helemaal niet rot hoor!
Eleni gefeliciteerd! Ancie...baarmoeder prikkelen? Oh hij bedoeld met een inwendige echo natuurlijk.....hmmm is wat voor te zeggen, maar toch.....raar dat ie het niet eerder doet....