foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    in mijn fotoalbum staan mijn testen :D

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Die zijn erg duidelijk Gefeliciteerd :D
    grappig test eigenlijk waar heb je die vandaan?

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    lana zou zeggen je bent hartstikke zwanger

4. lana op de ene zie ik duidelijk een streep. op de andere niet want die fotos zijn heel wazig.. maar volgens mij ben je zwanger hoor

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Mamakitty,Mienime & Ancie: Dank jullie wel! :D Nogsteeds erg onwerkelijk! :p

:) Ik vondt hem ook wel erg leuk! Dit jaar op kreta genomen 8)
    Tnx meis :D

@ Lana1988: Zie op een foto een duidelijk streepje, dus een voorzichtig Gefeliciteerd

Xx

6. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

lana en eleni gefeliciteerd :)

Eleni dat geloof ik wel dat je het allemaal zo onwerkelijke vindt
    als je positieve testjes in handen hebt. Heerlijk, geniet ervan!

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Eleni en lana gefeliciteerd meiden!

Ik doe mee aan een onderzoek naar zwangerschapstesten.
    Vandaag zat ik op 8 dagen na mn ei dus moest ik de eerste test doen...na 6 minuten kwam er een heeeel vaag lijntje, eigenlijk bijna niet zichtbaar...ik had de urine nog staan in een potje dus heb nog een test gedaan, ook van hun maar nu een cassette (cassette heb ik gewoon zelf gekocht, waren toen heel goedkoop en die je voor onderzoek krijgt opgestuurd zijn dipstick testen)
    De cassette gaf ook net binnen de tijd heeeeeeel vaag een 2e streepje, wel beter zichtbaar dan die eerste (dipstick) maar nog niet duidelijk genoeg voor een foto.
    Ik weer steeds kijken en dacht: ik ga gewoon nog een test doen van matcare, de midstream. Die heb ik een keer gerkregen van iemand die ze overhad (ja..heb best veel testen liggen, die dipsticks zijn allemaal gratis voor dat onderzoek heb er zelf ook wel gekocht voor weinig geld en heb er gekregen dus is wat makkelijker voor mij om te testen..alhoewel dat eigenlijk ook niet goed is..))

En ja...na 3 minuten (ja moet deze na 3 minuten aflezen en binnen 15 minuten) kwam er een heel vaag lijntje, die eigenlijk heel goed zichtbaar is!zelfgs van veraf, echt een roze lijntje....ik weet: zit nog ver voor mn nod (al denk ik zelf dat ik vorige week donderdagnacht mn ei heb gehad, omdat ik s avonds ontzettende ovulatiepijn had). FF geeft iets anders aan.
    Maar vind het nu wel erg spannend, want dat is dat gevoel wat ik sinds eergisteren heb wel te verklaren : wagenziek gevoel, dus misselijkheid .Ik juich nog niet hoor, eerst maar mn nod afwachten maar stiekem denk ik: jaaa, zou het dan..raak zijn?
    Ik probeer zo een foto te plaatsen!

8. Sheila82

Dit is de test, wat denken jullie, is bijna niet zichtbaar op foto (in echt wel heel erg eigenlijk) zien jullie het?

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik zie wel een lichte streep hoor

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ sylvia ik zie een duidelijke streep zou dus zeggen zwnger

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik zie ook een streep hoor

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Sylvia volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! :D
    Zie duidelijk een streep.

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dank je meis :D
    Zie dat jij in ronde 20 al zit :confused: ...hoop dat het voor jou ook snel zo mag zijn :D

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik zie ook duidelijk een streep en ik zou zeggen gefeliciteerd

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zie ook duidelijk een streep :D

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Sylvia: Dank je wel :D

En wat jou test betreft, ik zie een streepje hoor ;)
    Gefeliciteerd!

Xx

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    oh ja dat vergeet ik nog: GEFELICITEERD

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Andere meiden die zwanger zijn ook van mij gefeliciteerd ;)

19. sylvia ik zie een duidelijke streep hoor :D hopelijk ben je zwanger.. maar had je vorige maand ook al niet van die vage streepjes? hoop dat t gewoon raak is hoor!

20. Sheila82

bedankt voor de reacties meiden!

Marieke: vorige maand had ik dat idd ook, maar toen was het heel erg raar, omdat er eerst vrij snel een streepje kwam, toen trok deze weg en na langere tijd stond er weer een streepje, was echt vreemd, ik dacht toen daarna ook dat het gewoon een foutieve test was, want dat kan niet kloppen zoals dat toen gegaan was. Dat was dus ook zo: vals negatief.

Deze keer heb ik dus 3 vage testen, waarvan ik de foto laat zien is de duidelijkste, en dat streepje was ook op tijd zichtbaar, dus niet pas na de tijd dat je het af mag lezen (kwam na 3 minuten, dan mag je de test ook pas aflezen, en hij mag niet later komen dan 15 minuten.

Maar..ook al denk ik deze keer ook echt dat ik echt weer zwanger ben (door de dingetjes die ik voel) ik ga nog even nergens van uit maar hoop natuurlijk wle dat het goed blijft gaan. Ik moet nu sowieso iedere dag testen voor dat onderzoek met die dipsticktesten dus ben benieuwd...pfff..spannend zeg zo!

Liefs
    Sylvia

Deel Deze Pagina