Hoi Berbel: ja klopt! FF geeft dus iets anders aan maar dacht zelf mn ei donderdagnacht gehad te hebben omdat ik donderavond ontzettend ovulatiepijn heb gehad (wel geklust trouwens!) die vrijdag weer zo goed als weg was
Ik heb zelf met sensitest een lichtpenstreepje gehad iets onder het midden. Het was de gevoeligste test die er was. Dat was 2 dagen geleden. Vandaag getest met een van de hoogvliet. Die gaf negatief aan. Ik zit nu momenteel in ronde 3. Ronde 1 had ik veel "zwangerschapssymptonen" en was mn cyclus 43 dagen. Ronde 2 had ik ook veel symptonen en was mn cyclus 35 dagen. Nu zit ik al op dag 49 in ronde 3 en geen symptonen of rode duivels. Ik heb helaas geen foto ervan om het te laten zien maar haal wel info uit al jullie berichtjes.. Leuk
Dat klinkt wel heel goed hoor... Je bent in ieder geval behoorlijk overtijd. Ik zou overmorgen nog eens testen, als het goed is worden de testen steeds duidelijker. Succes!
Willen jullie even in mijn album kijken? Niet echt duidelijke foto's maar probeer het toch! Heb PCOS weet dus niet wanneer mijn nod is maar merk aan mijn lichaam dat mijn ei is geweest en terruggerekend en beetje gegokt komt mijn nod eraan. De test mag je na 5 min. niet aflezen, binnen de afleestijd stond er een streepje (of wil ik het zo graag zien) maar niet van woow! Maar nu na de tijd word die steeds duidelijker en ik heb vrijdag een test gedaan en toen kwam een hele tijd later pas echt een streepje dus please help me!
als ik heel goed kijk, zie ik een vaag streepje.. over 2 daagjes nog keer testen dus! alvast een klein proficiatje jouw kant op!
Dankjewel voor het kijken! Ik vind het zooo spannend! Wat leuk jou tekst ja ouwe taart zoekt ei haha moest er wel ff om lachen!
Hoi Futuremommy Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel zie op je foto's maar ze zijn idd ook wel wazig. Over 2 dagen idd nog eens proberen. Hoop voor je dat het raak is!
Jaa idd die foto;s zijn niet echt van goeie kwaliteit Ja de streep staat er wel maar de vraag is meer of ik het nu als zwanger mag rekenen omdat er wel een streep kwam binnen de 5 min. maar heel licht en na de afleestijd hij steeds duidelijker werd. Dus weet niet wat ik moet denken eigenlijk" haha wat een ellende toch altijd! In ieder geval thanks voor je reactie! En zeker ga ik over 2 dagen weer testen haha vind het heel spannend