thalina gefeliciteerd! zie dat caruli ook voor jouw gependeld heeft! ook voor mij ook uitslag augustus hihih we zullen zien
Thalina, die is superduidelijk! Gefeliciteerd. Meiden bedankt voor de felicitatie's vorige week, ik was daarna een weekje op vakantie dus heb ze net pas gelezen
Zouden jullie ook nog even op mij willen reageren? Zal het ff uitleggen heb pcos dus weet niet wanneer mijn nod is maar heb gemerkt dat ik mijn ei heb gehad ( aan mn lichaam) alleen was deze x alles anders dan de andere keren. Nu heb ik een test gedaan en binnen de afleestijd is er echt een Heel licht streepje gekomen en na de afleestijd (na de 5 min.) werd die steeds donkerder. Ik heb foto;s in mijn album gezet alleen zijn ze best onduidelijk. De streep staat er maar kan ik nu uit gaan van zwanger of niet? Dank jullie wel!
Hai futuremommy De test is wel heel wazig inderdaad, ik zie geloof ik wel een streepje maar durf het niet te hard te zeggen. Denk dat je over een paar dagen nog eens moet testen. Spannend zeg
ikzie eeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje dus zal nog nergen vanuit gaan.. overmorgen weer eens testen succes
Ja het gaat er ook niet om of er een streep staat want die staat er wel maar het gaat erom of ik het mag beschouwen als zwanger of niet omdat de streep in de afleestijd heel licht kwam en na de 5 min. steeds duidelijker werd.
Haha dat is heel duidelijk! Vind het zo eng omdat die zo licht was eerst dat je hem bijna niet zag maar daarna steeds donkerder werd....wat moeilijk dit haha maar toch dankjewel! Haal zometeen een andere test om mezelf te overtuigen haha wat erg
FutureMommy, als je de test even fotografeerd door het bloemetje op je toestel in te drukken, want dan maakt ie scherpe foto's van dichtbij! Zet ze dan weer in het album! Streep is streep, als het maar wel zelfde kleur als contole streep is (in jouw geval roze). Groetjes jojo
Futuremama Ik zie eerlijk gezegt niets..... Nog eens proberen en of een duidelijkere foto ervan proberen te maken
Daarom zei ik je ook dat je over een paar dagen nog eens kunt proberen voor een duidelijkere streep. Ja doe toch maar nog een test, misschien eentje van een andere merk? Die van de kruidvat, (de goedkoopste) zijn het gevoeligst lees ik vaak. Nou succes he
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geprobeerd een duidelijkere foto te maken maar lukt niet maar de streep staat er! Idd ander merk maar het regent heel hard dus wacht nog ff haha. Dit is die van de kruitvat die 2 voor 5 zat te denken aan een van de da heb gehoord dat die ook gevoelig zijn. En anders over een paar dagen moet het toch wel duidelijker zijn maar kan gewoon niet wachten haha
Bedankt voor je antwoord! n vriend is vandaag weer testen halen dus ik ben benieuwd. Donderdag afspraak bij de huisarts. Een bloedtest vragen. Jammer dat ik die test heb weggegooid was een leuk voorbeeld geweest om te laten zien als het uiteindelijk postief blijkt te zijn.
Futuremommy hopen dta het snel stopt met regenen! Ik ben ook erg nieuwschierig naar de volgende! Ik leef zo met jullie mee. Vind het gaaf om het zo nog eens mee te maken Is allemaal zo weer voorbij namenlijk Ze is al weer 3 maanden geweest (wat gaat de tijd vreselijk hard) En hoop het zeker nog eens te mogen doen
Lief dat je zo meeleeft Nou heb een test gedaan van de DA maar echt na die 10sec. dat het moet absoberen stond er echt metteen een wit lijntje dus ik dacht huh..nja verder niet zoveel verschil..deze lijkt meer nega dan positief dus ik test donderdag pas weer ofzo ben er een beetje zat van eigenlijk als het er zit zit het er donderdag ofzo ook nog wel! Maar is het niet raar dat er gelijk en echt gelijk een wit lijntje kwam? (indrooglijntje?) terwijl de test nog geen 20 sec. is uitgevoerd?
FutureMommy, anders maak je ff foto van de test als je buiten bent (die van kruidvat), je hebt op zo'n donkere plek gefotografeerd! Ben benieuwd... Voor meiden die hele tijd mij hielpen met testen, ik ben ongi geworden gister, dus op naar ronde 6! Liefs