Zie mijn album, mijn test (rechts) was op 13 februari gedaan, ik was toen 2/3 dagen overtijd Met clearblue had ik meer duidelijkheid [/url]
Hallo Dames, De mijne staan in mijn album, gisteren gedaan. Op mijn NOD. Dinsdag ga ik er nog eentje doen, kijken of tie nog duidelijker wordt. Kari
De mijne staan ook in mijn album, 1 van 3 dagen voor mijn NOD (zeer licht) en de andere van op mijn NOD (valentijnsdag )
ninetje ben je al 24 weken ver, amaai de tijd vliegt toch snel.......hopelijk mag ik je deze ronde volgen maar heb er geen hoop op.... heb schrik dat het niet meer ga lukken
gefeliciteerd allen, Daarom heb ik ook een clearblue test gedaan moonique, ben het er helemaal met je eens
hallo meiden , ik heb ook een vraagje wat betreft de clear blue digitale zwangerschapstest...ik kon het vandaag niet laten om toch stiekem een test er tegen aan te gooien natuurlijk negatief( beetje vroeg om te testen) maar toen ik het test staafje uit de houder haalde zag ik toch een vaag blauw 2de streepje.. is dit normaal bij die cb testen dat er toch al een 2 de streepje staat? iemand ervaring mee? groetjes van Ramona
Hallo Ik moet binnenkort testen (wss ga ik dat morgen al doen, kan terug niet wachten). Ik heb al veel testen gekocht, maar natuurlijk veel te vroeg getest en ik heb nu van die Romed Cassette testen besteld. Toen ik enkele berichten leesde over deze testen, heb ik precies niet zoveel vertrouwen meer in die testen. Er verschijnt altijd een licht streepje. Morgen heb ik wss mijn NOD, dus zal zien of ik dan al die testen heb ontvangen. Zou het nodig zijn om dan nog een andere test uit te voeren of hebben andere mensen wel een positieve ervaring met deze test. En voor de mensen die deze testen al eens hebben besteld via internet: duurt het lang voor dat je ze krijgt? Alvast bedankt Vele groetjes Amanda
Heb maandag iets doms meegemaakt met die test van Clear Bleu. Ik neem normaal gezien altijd de test van het kruitvat, maar die waren uitverkocht, dan maar een ander genomen. Ik heb eerst de bijsluiter gelezen en voerde dan de test uit. In het controlevenster staat er een | verticale streep en in het andere venster zie ik een | horizontale streep onmiddellijk. Dus neem ik de bijsluiter bij, maar op het blad waar het + steken moet voorkomen, een duidelijke horizontale streep, maar een heel lichte verticale streep. (had die verticale streep zelf niet gezien) Dus ik dacht die horizontale en en de verticale streep(van het controlevenster) die maken samen een + teken. Het was ook wel redelijk donker in de kamer toen ik de bijsluiter er bij nam Ik was zo blij, dat ik zo vlug mogelijk mijn moeder op de hoogte bracht van de test. Toen ik bij mijn ouders aankwam zag ik op de achter kant van de doos, hoe het werkelijk moest zijn voor een positieve test. Ik was zooo teleurgesteld en was er echt niet goed van. Dan ben ik onmiddellijk terug naar huis vertrokken. En later doen ik terug bij mij thuis kwam, keek ik in het zonlicht en stond er een hele licht verticale streep. De test maakte niet veel uit, want had veel te vroeg getest. Oppassen dus met die testen
Hallo Anita Had net je verhaal gelezen over die testen en het bleek dat je niet zwanger was. MAAR dat ben je toch! Ik ben heel blij voor je en een gemeende proficiat! Geniet ervan Groetjes Amanda