Jaa..ik vind het ook bijzonder vaag. Morgen bloedprikken bij de ha, en dan hoop ik meer te weten.. ongi krampen zijn weg.. ik wordt helemaal gek van mn lichaam
Nee, (tenminste ik niet). Als het buiten de aangegeven tijd is kan het een indrooglijntje zijn. Maar je bent vroeg met testen zou het over een paar dagen nog eens proberen. grtjs.
Ja das waar, ik ben deze maand erg vroeg... Maar het was wel binnen de tijd. Krijg het niet op een foto, daar is niets op te zien, maar in het echie wel, maar moesten we wel heeeeeeeeeeeeeel goed kijken. Gelukkig gaan de dagen vanzelf voorbij!
Nou meiden, vandaag weer getest, maar negatief dus ik ga ervan uit dat het een vals positieve test is geweest van gisteren.
ook met cb, raar he? ik kan nu zelfs met heel veel fantasie er nog geen plus van maken. Terwijl de 2 testen van gisteren van afstand zelfs duidelijk een plus te zien was. Die testen zaten in 1 pak, misschien toch een fout pak geweest. Kan er niets anders van maken.
mama van tessa dat is raar ik zou gewoon over 2 daagjes nog een test doen eigenmerk kruitvat zijn ook erg goed ik duim voor je
hai dames! ik heb vanmorgen (2 dagen voor NOD) getest met kruidvat test... met zon pipetje... hier het resultaat...wat denken jullie? ik heb een goed gevoel )
wat lief van die leuke reacties zo snel! word ik blij van! begin het steeds meer te geloven nu.. het voelt wel heel onwerkelijk!... had eergister ook getest.. heeeeeel vaaaaag streepje. dus voor de meiden die dat ook hebben met deze test. gewoon volgende dag nog eens testen!