ik zie wel een heel dun lijntje. was het binnen de tijd? anders lijkt het een beetje een indrooglijntje..
Ja ik zag hem wel gelijk. Hij is wel steeds duidelijk geworden dus ik snap dat het een indroog zou kunnen zijn....maar lijkt me dus niet. Spannend de komende dagen! Zie gelukkig geen spoken (strepen) hihi
Meid je bent zwanger hoor! Zo´n lijntje had ik ook bij de kruidvat test. Is altijd. Hijs wel blauw, dus het is duidelijk een zwanger-streepje! Van harte!
Doe anders nog een andere test. Bijvoorbeeld een test van de apotheker zelf, die zijn ook heel gevoelig en goedkoop.
Ja ik doe zeker nog een test, want heb hier nog niet zoveel aan. Ik ga er pas vanuit als hij echt duidelijk is. Maar geduld he...pfff. Deze week weet ik het in ieder geval lijkt me, daar moet ik maar aan denken.
hallo dames zouden jullie naar mijn foto willen kijken ik heb kwaaltjes en zie een streep die was gelijk te zien. het is nu 4 dagen voor mijn nod maar heb hem nu al gedaan omdat ik de keer ervoor op dinsdag ongi was.