Majkuh, dat is wel heel toevalllig allemaal! En we zijn ook nog bijna even oud! Grappig hoor! En jij had ook dat gevoel van, het zit wel goed, of niet? Ik had dat ook sinds vorige week....
haha, leuk! Ik had idd ook dat gevoel van Het is gewoon zo! gelukkig klopte het Heb jij verder al kids? Wij hier thuis 4, dus word een drukke boel, maar wel gezellie!
Idd gelukkig klopte het! Dat wordt inderdaad druk zeg! Het is onze tweede zwangerschap, maar (als het goed is) ons eerste kindje. We gaan wel een beetje off topic he? Sorry!
hey meiden ik heb op pagina 296 gevraagd of jullie wilde kijken naar mijn test maar heb nu het bewijs echt in handen niks meer een twijfel. zie mijn album ik ben toch echt zwanger en kan het nog steeds nauwlijks geloven. groetje een vrouw in de wolken.
Ga ik maandagochtend doen Hypnose, als ik dat volhoud en nog niet ongesteld ben geworden. k laat t weten
Heb vandaag me NOD, net heel erg kramp gehad, die ik normaal pas heb als ik al een uurtje bloed verlies, maar geen druppel bloed te bekennen. En.. heb van de week een x getest met een super licht streepje van CB. (niet te zien op de foto) Dus misschien ... spannend he. Maar kan net zo ongesteld worden t weekend natuurlijk.