@Inkie27: het lijkt me dat je zwanger bent! Ik had rond nod ook wat bruinig verlies toen ik zwanger was... Geniet ervan!
Bedankt iedereen voor alle leuke felicitaties. Stom he maar ik durf nog niet te juichen. Dokter zei als het bruinverlies wegblijft zal het heel onschuldig zijn geweest. Het is maar een paar uurtjes geweest gisterenochtend. Zondag ga ik opnieuw testen en dan afspraak maken bij de huisarts en dan gaat het balletje rollen. Bruine afscheiding hoeft niets te betekenen als ik dat allemaal zo lees. Zelfs iemand gehoord die er 2 weken continu last van had maar waar alles goed bij was! Knuffels van Inkie
he inkie, weet precies wat je bedoeld. gisteren zeiden ze bij de dokter dat ik wel zwanger kan zijn, maar moet het van het weekend opnieuw doen. het is fijner als iemand er eigenlijk naar kijkt en zegt, ''t goed je bent zwanger, haha. maarja zo makkelijk gaat het jammer en genoeg niet. succes zondag. liefs mies
ik heb tot 13 weken bruinverlies gehad en daarna met 16 weken veel bloedverlies en de uk doet het nog prima
Tijdens de zwangerschap van mijn zoon die nu weer inmiddels 15 is heb ik af en aan bloedingen gehad tot de 4e maand. En de bloedingen waren flink en met stolsels en leken net zware menstruaties maar hij bleef netjes zitten.Tussen de bloedingen door waren er soms 2-3 dagen dat het bijna weg was maar echt helemaal weg was het pas toen ik 4 maanden zwanger was.
Ik slaak ne t een hele diepe zucht van verlichting! Ik ben namelijk ook na ronde 1 ongesteld geweest icl. slijmverlies en blijk nu 6,5 week zwanger te zijn (ik heb van de week een test gedaan door een voorgevoel).
Zie mijn testen in album, 3 dagen na NOD en vanochtend (7 dagen na NOD). Ben benieuwd hoe ver ik ben, het is pas de 2e ronde. 1e menstruatie na pil liep ook beetje gek met tussenpose.. Of het is een week of 5, of al direct na de pil.... Ik heb geen idee. Wel spannend hoor!
Nou Inkie ben je inmiddels ook overtuigd hihi? Maar ik snap je onzekerheid, ben zelf ook nog steeds 1 brok onzekerheid...