heey dames ik heb vanmiddag een testje gedaan ik weet het waarom zo vroeg maar die testen waren me aan het roeppen willen jullie even mee kijken in mijn album zou dit dan echt weer het begin zijn van een dikke vette test ? of verbeeld ik mij het? alvast bedankt liefs ancie
Heel extreem vaag denk ik wel wat te zien, maar ik zou er nog niet op durven wedden, om eerlijk te zijn. Ik hoop het wel voor je hoor!
ja ik weet dat ik vroeg ben maar ben sinds gisteren misselijk voel me raar zere (.)(.) rare afscheiding (beina doorzichtig) heb het koud maar zweet me verrot weet niet voelde me gewoon raar en zag die test liggen dus dacht ik nouja ik doe er gewoon 1 DOM natuurlijk ik weet het maar mijn syclusen zijn nooit regelmatig die ik nu op mijn baner heb is de langste dus vandaar maar bedankt voor jullie reacties heb trouwens nog 1 in mn album gezet zelfde test alleen daar zie je nog dat het roze nog een beetje door loopt
willen jullie naar 1 foto nog kijken in mn album test van cb ik weet het ik weet het waarom test ik zo vroeg toen ik de test had gedaan kon ik me zelf ook wel voor de kop slaan maar nu test ik echt pas weer ver 2 a 3 dagen alvast bedankt
Ik weet het niet, DENk wat te zien als ik helemaal vanaf rechts kijk, mja, das niet de bedoeling Wacht maar ff toch 2 a 3 dagen nu met testen.....