Toch raar dat bijna niemand iets ziet op de testen van Ancie.. ik zie bij alle testen duidelijk een lichte streep.....dan heb ik waarschijnlijk eksterogen ofzo....
hahha dan heb ik ook eksterogen ik had de testen doorgemaild naar mn zusje en schoonzusje en die zien alle 2 ook wat maar miss moetten ze hem vergroten door er op te klikken want als ze zo klein staan zie ik het ook niet maarja het maakt niet uit als mn vriend ze zien ik mn zusje schoon zusje en heel wat hier op het forum ga ik er toch maar van uit dat ik niet gek ben haha maar we zien het wel over 2 a 3 dagen dan kan ik hoop ik een vette test plaatsen waar niemand om heen kan hahah liefs en iedereen bedankt voor hun mening
Ik zie de lijntjes op de testen van Ancie ook hoor. Maar ik vind de Matcare wel duidelijker dan de CB. De CB is echt heel heel vaag maar de Matcare zie ik best goed. Misschien ligt het ook aan de instellingen van iemands beeldscherm of zo.
in mijn album staat de test nog een keer maar dan lichter en aangeduid waar het streepje staat ! (dankje nessy! )
@Ancie, nu zie ik een heel vaag streepje. Over paar dagen weer testen. Streep wordt steeds duidelijk, kijk maar in mijn album. Succes en houd ons op de hoogte he! Liefs Inkie
thanks meiden ik doe over morgen denk ik pas weer een test want zit me anders alleen maar gek te maken bedankt voor jullie recties liefs ancie
ja ben stiekum ook helemaal happy maar ik ga niet te vroeg juichen want ik weet doordat ik te roeg heb getest er nog heel veel kan gebeuren bedankt voor je reactie liefs
ja ik weet het maar ik zit met een vraagje he ... mijn syclus is heel onregelmatig en bij de vorige keer dat ik zwanger was kon ik met de cb echt niet 4 dagen voor nod posi testen pas 1 dag erna heel licht en de derde dag na nod pas echt posi dus vind het een beetje vreemd dat ik nu al wel licht posi kan testen met de cb zou het miss kunnen zijn dat mn syclus deze keer 34 a 35 dagen is ipv 37 ?