Wie weet Amanda, hou jij deze week ook wel een mooie positieve test in je handen! @Bibu; Dank je wel!
Ik heb getest met de door velen gewraakte Romed-test: Dat is de test waarbij de test-lijn net zo donker en dik moet zijn als de controlelijn (uniek in testland en aanleiding voor veel verwarring!) Zaterdag had ik al een vrij goede streep, maar die was niet donkerder dan de testlijn, dus vandaag nog een keer getest en het resultaat staat in mijn album. Duidelijker kan niet denk ik! succes allemaal! Maris
Is dat dezelfde test als Romed Cassette test? Dus als er een streep staat, maar niet even dik als de controle test dan ben je niet zwanger? oei oei als dat zo is, is dat echt wel een verwarrende test
Hoi Mandje, Volgens mij geldt deze gekke regel alleen voor de dipsticks van Romed. Je moet de bijsluiter lezen, als daar in staat dat de strepen even dik moeten zijn, dan moet je dat aanhouden. En anders kun je er van uit gaan dat een streep een streep is (maar dan nog zou ik na een paar dagen nog eens testen om te kijken of het duidelijker geworden is). Succes Maris
vage testen in mijn album.. waarschijnlijk wel zwanger geweest maar niet doorgezet... streep werd ook niet duidelijker ik test de volgende keer pas weer een week overtijd
ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan en helemaal geen 2de streep maar gister met de clear blue wel(vaag) net toch nog een etos test gedaan en kreeg wel weer een 2de streepje(heel vaag) ik ben op van de zenuwen nou nou ja vrijdag doe ik er nog een en hoop ik op een goed resultaat! groetjes van Ramona
Zie mijn album! Het is een duidelijke streep, heb nog een test gedaan... die was net zo duidelijk...... En nog kan ik het niet geloven! We zijn zo blij!
Ook ik heb een foto in mijn album staan, we zijn heel erg blij maar kunnen het echt nog niet bevatten. Wat een wondertje !
Ja het was ook een hele shock, hahaha... Had gister wat bruin verlies en had de hoop al opgegeven, zei tegen mijn ventje: "dan test ik morgen meteen dan ben ik ook van de onzekerheid en die stiekeme hoop af". Draaide me om om het bakje met urine weg te doen keek weer terug naar de wasbak en voilla twee streepjes ! Het kwartje begint nu een beetje te vallen.
Elmo wil ook nog wel even pronken. Dit is op de officiele testdatum (na de bloedtest in het zh). Het zijn dezelfde testen hoor...maar drie keer op de foto Check mijn album!
Duidelijke testen hoor Elmo! Fijn dat je al zo snel een echo kunt laten maken.... kijken naar je wondertje! Geniet ervan! Groetjes Jelske
Hoi Bibu, Ik las net bij het onderwerp vruchtbaarheidsbehandelingen dat jullie doorverwezen waren. Maar nu zie ik hier ineens dat je toch spontaan zwanger bent! Wat fijn voor jullie . Gefeliciteerd. groetjes willes