oke weet ik dat dank je wel woww derona wat heb jij mooie echo foto's in je album staan en je hebt een mooi buikje !
@Ancie, jij bent hartstikke zwanger! Wat een heerlijk topic is dit zeg, het is bijna net zo leuk om voor een ander te kijken als voor jezelf haha! Hoop hier snel een foto te kunnen plaatsen, zit op dag 35 en wil donderdag testen als ik dan nog niet ongi ben....(afgelopen zondag ook getest maar negatief).
heey goeiemorgen ik heb gister avond een testje gehad van mn schoonzusje die had er nog 1 liggen van de kv zie album (en je hoeft niet eens te zoekken of te vergroten)
nu wil ik alleen nog cb digitaal doen maar de da in dit gat had ze niet meer dus bel ik zo even of ze ze binnen hebben en als de digitale ook zwanger zegt dan joehooeeeeee ik voel me zo goed! en raar vrolijk en verdrietig gewoon raar dus
jaa maar dat heb ik er ook wel voor over zolang wat er in zit maar goed is en je kan het ook zo zien straie zullen je altijd herinderen aan je wondertje die jij in je buik hebt gehad en ik geloof niet dat er wat mooiers bestaat