had jij in het begin ook hele apparte krampjes? rond je nod? ik heb zulke rare krampjes doen niet echt zeer maar het is ook niet fijn zeg maar ik heb dat nog nooit gehad..
ja meis krampjes had ik ook,horen erbij .je zult straks nog wel meer gaan voelen dat je denk ok wat is dit nu weer
hahah oke gelukkig ik denk dat ik daarom ook weet dat het dit keer goed zit (heel raar ik weet het) maar voor de rare dingen heb ik dit forum voor hahahaha bedankt he
14 maanden en voor die 14 maanden ff een pauze gehad ivm toen had ik een mk van 11 week ong maar moet zeggen ik wist het al toendertijd toen ik de test in mn handen had dat het mis was maar daarvoor ook 7 maanden dus intotaal 21 maanden hoelang ben jij bezig geweest voordat het lukte ?
zo dat is niet niks ook zeg,en nu heb je een beter gevoel erover? wij zijn 2 halve jaar bezig geweest,wat na 2 jaar lukte maar ook helaas een mk,en na 6 maanden gelukkig weer zwanger ben toen ook in de 2 jaar tijd 20 kilo afgevallen,en denk weet wel bijna zeker dat dat geholpen heeft
ohhhh wat vind ik het fijn voor je dat je nou een wonder in je buik hebt zeg! het is je ook echt gegund! ja je hoort wel meer als vrouwen afvallen dat ze sneller zwanger kunnen worden bij mij was het helaas zo dat ik moest aankomen met pijn en moeite weeg ik nu gelukkig 55 k over die 5 kilo heb ik ook een half jaar gedaan ik ben gewoon een scharminkel van mij zelf maar nu ben ik tevreden met hoe ik er uit zie ben geen graatje meer gelukkig en ja ik voelde bij de mkramen dat het telkens fout ging en nu voel ik me zoals ik me nog nooit gevoeld heb ik had dat gevoel al een week en dacht nouja laat ik toch is een testje doen (ondanks dat de gyn zij dat het er niet inzat deze maand) en ik wist het eigenlijk al heb eigenlijk nooit echt een test nodig maar t gaat om het idee want ik krijg zo een rare bruine streep op mn buik van mn schaambot tot een cirkeltje om mn navel (heel raar) maar dit keer voelt t goed ondanks dat ik het koud had enz voelde ik me heerlijk in mn vel zitten en ik weet niet of ik moet lachen of huilen zo een gevoel heel appart . had jij ook een appart gevoel aan het begin van je zwangerschaps?
Ancie volgens mij kun je je banner veranderen! Je bent duidelijk zwanger! Zo'n test had ik de eerste keer ook, na 2 dagen werd ie nog duidelijker! Gefeliciteerd!
ja maar ik weet niet hoe ver ik ben als ik 37 d aan hou dan ben ik 3 w 1 dag doe ik 35 dan ben ik 3w 3 dagen maar dan kan ik nooit al positief testen met cb kv en matcare of wel?
Wacht het af... Bel een vk en dan weet je het dan wel In ieder geval is het zeker raak! Alleen hoe ver is nu nog de vraag hihihi xxx
hey meis, wat k*T dat het bij jou mis is gegaan,veel sterkte met alles en dat het super snel weer raak mag zijn knuffie
Jep hihihi Nog leuker Nee dta lieg ik hahahaha Bij was het een leeg zakje dachte ze (weet je nog deroon?)
ik krijg zoizo al vroeger een echo (hoop ik) sta onder behandeling bij de gyn meisje 0123 heel veel sterkte en als er wat is je kan me altijd pb we zijn er voor je meiss!