simone, duidelijk streepje hoor, zwanger! gewoon paar daagjes wachten, je hcg verdubbeld aar in de 3 dagen dus over een paar daagjes is ie superduidelijk!
\ hey hallo ik heb ff een vraagje aan jou ik heb ook een test gedaan omdat ik nu bijna 2 weken overtijd ben morgen eigenlijk maar ik heb afgelopen zondag een test gedaan die was dus positief ook zo'n vaag streepje maar daarna op die avond heb ik er nog een gedaan omdat ik het nog niet echt geloofde haha die was negatief gister nog een gedaan ook negatief en vandaag nog een gedaan ook negatief snap jij dat ? wat zal het nou zijn zwanger of niet ? groetjes priscilla
cillie, kan zijn dat je wel bevrucht bent , maar dat het snel weer mis is gegaan, want het klinkt niet goed dat ie elke keer negatief is, maar als je een lijntje hebt gezien was het of positief en is het vroeg misgegaan of het is een indrooglijntje.
als je twee weken overtijd bent dan had dat lijntje er af moeten knallen nu denk ik.. dus ik denk helaas ook dat je dan niet zwanger bent...
Is je cyclus regelmatig? Welke anticonceptie gebruikte je? EN hoe lang ben je daar dan mee gestopt? Het zou kunnen dat als je net van de pil af bent je cyclus anders is dan voorheen en je nog helemaalniet over tijd bent. Als je altijd regelmatig bent en je al lang van de pil af bent dan moet inderdaad het streepje na 2 weken toch echt wel duidelijk zijn.
Hallo allemaal, Willen jullie eens in mijn album kijken? Het is wel een slechte foto...is met gsm gemaakt...heb op t moment de digi camera niet Liefs Deb
Mja, maar tis niet zo dat er 2 dagen niks gebeurt en dat er dan 2 dagen latern ineens *poef* 2keer zoveel hcg is Maar hoe langer je wacht hoe groter de kans op een superduidelijke test, dus als jij het geduld kunt opbrengen om tot morgenochtend te wachten: prima! Laat je t nog even weten?