Hallo meiden, Ik ben actief lid op dit forum onder een andere naam, maar ik wil nog niet dat iedereen weet dat wij bezig zijn voor een tweede... Vandaar dat ik maar een nieuw account heb aangemaakt. 8) In mijn album heb ik een foto van de predictortest van vanmiddag geplaatst. Staat er nu heeeeeeel licht een tweede streepje? Of wil ik dat gewoon graag zien? Ik hoop van wel, want ik dolgraag een leuke tekst op het rompertje van onze kleine maken om mijn man mee te verrassen... Oja, ik heb afgelopen zondag en woensdagavond wat bruinverlies gehad. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar inmiddels ben ik zo'n 3 tot 6 dagen overtijd. Er zit nog geen regelmaat in mijn cyclus, dus ik weet niet precies hoeveel ik overtijd loop... :-k Alvast bedankt!
Jeetje, wat wordt er snel gereageerd! Dankjewel meiden. Ik heb alleen hevige twijfels en durf het ook nog niet te geloven. Het is misschien beter dat ik morgen nog eens test? Welke testen zijn het meest betrouwbaar? Owwww, ik wil zo graag dat rompertje maken! Wat ben ik weer lekker ongeduldig...
He ik zie m ook! Ik ben echt ZWANGER haha....heb vandaag een digitale gedaan en stond er meteen HOERA! Heel veel succes allemaal, Liefs Deb
debke83: gefeliciteerd met je digitaal bevestigde zwangerschap! Ik heb vanochtend nog een keer getest met ochtendurine en nu staat er een duidelijkere tweede streep. Zie album. Wauw... Nu moet ik het toch geloven. Ik ben er wel een beetje ondersteboven van.
Nou meis die andere was al super duidelijk,maar deze helemaal lekker he een extra bevesteging geliciteerd
Ik twijfel toch weer meiden. Daarnet heb ik bruinverlies gehad, net alsof mijn menstruatie begint. Het was in ieder geval meer dan afgelopen zondag en woensdag. Het voelt ook allemaal anders dan mijn eerste zwangerschap. Toen had ik helemaal geen kwaaltjes, behalve wat vermoeidheid in het begin. Nu ben ik ook ontzettend moe, maar heb daarnaast ook last van een verkrampt gevoel in mijn onderbuik en de hele dag door honger en ben met vlagen misselijk. Ik ben ook nog eens snotverkouden, dus echt fit ben ik niet. Zou dit misschien dan een vroege miskraam kunnen zijn? Ik weet het gewoon even niet...
beetje bruinverlies kan hoor imuppet..probeer het een beetje los te laten.. (makkelijk zeggen natuurlijk..) GEFELICITEERD iedereen....