Hoi Dames, Vanmorgen heb ik een test gedaan en zie in mijn album het resultaat. Ben benieuwd naar jullie mening. In het echt is de streep duidelijker te zien. Zit nu op 10 DPO en heb een LF van 12 dagen, vandaar dat ik vandaag al had getest. Vindt het zo spannend! Liefs Anna
hoi anna, op foto 1 zie ik m niet maar op foto 2 en 3 zie ik duidelijk een 2e streepje ik zou nog wel even afwachten tot je nod, want voor die tijd gaat het helaas ook nog vaak fout maar ik denk dat je over 2 dagen een dikke posi test hebt
Gelukkig, ik ben dus niet scheel Het zijn drie foto's van dezelfde test, maar wat ik al schreef, digitaal is het zo moeilijk vast te leggen, want in het echt zijn ze nog duidelijker. Zoals jij al schrijft, durf ik nog niet al te enthousiast te zijn totdat ik die dikke vette positieve test in handen heb Heel erg dat ik het nog niet heb teruggelezen, maar heb jij al getest of wacht je tot morgen? Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is, heb je inmiddels wel verdiend toch?!
ik heb nog niet getest, ik heb er geen vertrouwen meer in... ik post hier niet zo vaak hoor maar kom altijd wel ff spieken naar al die mooie testen hihi ik mag idd hopen dat t hier een keertje raak is, vind zelf ook dat we t wel een keer verdiend hebben na bijna 2 jaar
@ Marieke 1610, ik krijg helemaal tranen in mijn ogen van je onderschrift '' als je in je hart al moeder bent''............ Ik gun het je zo.
Ben je of je man al wel eens bij een arts geweest hiervoor? Kan me goed voorstellen dat je na zo'n lange periode een beetje de hoop verliest, maar wie weet kan je goed geholpen worden? Liefs Anna
BBkane, ja iemand hier op t forum schreef precies zoals ik me voelde, en dit was 1 van haar zinnen.. ik heb m onder mn banner geplakt.. want het is precies zoals ik me voel.. en denk nog vele andere met mij vond hem wel toepasselijk! anna, we hebben het hele ziekenhuistraject al afgelopen. alle onderzoeken waren gedaan en ze zeiden dat alles goed was.. tot de hsg aan toe. helaas vond mn eigen gyn (t ziekenhuis waar ik zit zitten 4 gyn's en je krijgt dus 9 van de 10 keer een andere, maar je hebt wel 1 vaste gyn) dat t zaad en mn bloed wat voor een half jaar geleden getest is toch niet helemaal goed. ik heb een stofje in mn bloed te hoog, wat kan duiden op een schildklier probleem en mn vriend heeft wat teveel misvormde zaadcellen. dus nu na een half jaar ons laten aanmodderen moeten we volgende week maandag toch weer opnieuw zaad inleveren en bloed prikken. we hebben op dit moment zon 37,9% kans om zelf zwanger te worden. maar behandelingen geven ons ook maar rond de 40% kans. dus ze gaan nu nog nix doen eerst de uitslagen van de onderzoeken strax maar weer afwachten. en anders gaan ze pas behandelen als je 3 jaar bezig bent. dat is november 2009.. dus nog een jaartje wachten zo lang verhaal sorry hahaha
Wat belachelijk dat ze je zo lang laten wachten Zeker nadat ze jullie zo lang hebben laten aanmodderen. Ander positief puntje is dat je toch kans hebt om zwanger te raken. Ik heb veel verhalen gehoord over vrouwen die de MMM in zouden gaan voor IVF of zelfs ICSI en die daarvoor toch spontaan zwanger zijn geworden Wie weet lukt dit jullie ook wel (zelfs voordat jullie een eventuele MMM ingaan). Daarnaast veranderd je lichaam ook, dus misschien dat dat hoge stofje in je bloed nu wel weer goed op niveau is. Ga voor je duimen [-o< Liefs Anna
daarom, we blijven positief he komt vanzelf goed iig bedankt en ga jij nu maar lekker genieten van je roze wolk
Meis bij ons is het naar 2 jaar gelukt,en bij jou komt het zeker ook goed,ga hel hard voor je duimen dikke knufffffff
Goedenavond dames! Dit is onze eerste 'echte' ronde. Willen jullie even in mijn album kijken ? Ik hoor het wel... Groetjes Angela